تیونینگ
ارتقا استایل ظاهری به همراه بروزرسانی جزیی فنی

تیونینگ حرفه ای هوندا سیویک به دست موگن

دوشنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
هوندا سیویک موگن

در ماه ژوئن، کمپانی تیونر ژاپنی موگن اکسسوری های متنوع و جذابی را برای ارتقا هوندا سیویک تایپ R عرضه کرد که توجه هر فردی را با آن قطعات و کیت ها به خود جلب کرد. این نسخه قدرتمند و اسپرت هوندا سیویک در حالت استاندارد هم طراحی خشن و جذابی دارد و یک هاچ بک عملکردی و تقریبا کاملی محسوب می شود. اما با این حال نصب اکسسوری های طراحی شده توسط موگن استایل این هاچ بک جذاب را باز بهم بهبود می داد.

به گزارش خودرونویس، در حالی که پکیج اولی تنها ویژه نصب روی نسخه تایپ R هوندا سیویک بود، اما ظاهرا موگن تدابیری برای نسخه های معمولی این خودرو هم داشته است. بدین ترتیب اگر مالک یک نسخه معمولی هوندا سیویک بوده و دنبال راهی برای ارتقای آن هستید، چاره کار نزد کمپانی موگن است. این شرکت اکسسوری های مختلفی جهت ارتقای استایل بیرونی تا بهبود عملکرد و همچنین شخصی سازی کابین هوندا سیویک عرضه کرده که نصب آنها موجب افزایش جذابیت این خودروی دوست داشتنی برای مشتری می شود. در این مطلب قصد معرفی جزییات کیت موگن برای هوندا سیویک هاچ بک را داریم.

پروفیل جلو هوندا سیویک موگن

کیت بدنه موگن

اکسسوری های عرضه شده توسط موگن روی نسخه فیس لیفت و پیش از فیس لیفت هوندا سیویک هاچ بک قابل نصب هستند. این قطعات که به منظور بهبود استایل بیرونی و آیرودینامیک بدنه طراحی شده اند شامل یک تیم فیبر کربنی است که روی جلوپنجره استاندارد نصب شده و یک دیفیوزر در پروفیل عقب است. همچنین اسپلیتری جدید در جلو، رکاب اسپرت و اسپویلری جدید برای قسمت عقب سیویک هاچ بک نصب شده است. بسته به درخواست مشتری، می توان یک اسپویلر بال مانند در بالاترین قسمت صندوق عقب این خودرو نصب کرد.

جدا از این قطعات، کمپانی موگن چراغ عقب LED جدید با گرافیکی متفاوت از چراغ های استاندارد برای سیویک عرضه کرده تا استایل این نسخه تیون شده نسبت به مدل استاندارد متفاوت شود. همچنین به منظور افزایش جذابیت بصری، امکان نصب قاب های فیبر کربنی برای آینه های جانبی نیز وجود دارد.

نمای عقب هوندا سیویک موگن

در خصوص سیستم اگزوز، موگن یک سیستم جدید با الهام از طراحی جنگنده های تولید کرده که صدای تولیدی سیویک را نسبت به حالت استاندارد جذابتر کرده است. این سیستم اگزوز دارای دو خروجی ذوزنقه شکل بوده که درست در قسمت میانی سپر عقب نصب شده اند.

موگن برای سیویک دو دست رینگ مختلف با رنگ های متفاوتی را عرضه کرده که هر دو سایزی معادل 19 اینچ داشته و از جنس آلومینیوم ساخته شده اند. موگن برای این رینگ های پیچ های به خصوصی را نیز ارائه کرده که البته آنها باید به صورت جداگانه از این شرکت تهیه کرد. نکته مهم اینجاست که اگر مالک نسخه سدان هوندا سیویک هستید، می توانید این رینگ های موگن را برای خودروی خود خریداری کند.

موگن به منظور ارتقا سیستم ترمز، کالیپرهای تایپ S و همچنین دیسک هایی ارتقا یافته برای سیویک نصب کرده تا ضمن عملکرد بهتر، مقاوت و طول عمر بیشتری هم داشته باشند.

نمای جلو هوندا سیویک موگن

کابین

کمپانی موگن درون کابین سیویک معمولی غربیلک فرمانی مشابه سیویک تایپ R نصب کرده که تماما از جنس فیبر کربن ساخته شده است. همچنین صندلی هایی اسپرت MS-R به همراه کوییک شیفتر به منظور تعویض سریع تر دنده ها برای سیویک هاچ بک نصب شده است. به منظور افزایش جذابیت بصری کابین، امکان نصب کف پایی های مختلفی برای سیویک وجود دارد.

 

 

 

دیگر موارد پیشنهادی:
5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟