اخبار خودرو جهان
هم قیمت بنز E کلاس!

ماشین گلف منصوری با قیمت 80 هزار دلار

پنجشنبه - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه
garia-supersport-by-mansory ماشین گلف منصوری تیونینگ

منصوری یکی از مطرح ترین شرکت های تیونر خودرو در دنیاست که به پروژه های خاص و پر از اغراق و نصب بادی کیت های عجیب و شخصی سازی محصولات انواع خودروسازان شهرت دارد. جدیدترین محصول منصوری نه یک ابرخودروست و نه یک اسیووی لوکس، بلکه یک ماشین گلف لوکس است.

به گزارش خودرونویس، ماشین گلف منصوری ترکیبی از یک خودرو بازی گلف کلاسیک، لاکچری و تجملاتی و فناوری پیشرو صنعت خودرو در دنیاست و ویژه افرادی طراحی شده که می خواهند ثروت خود را حتی در تفریح و بازی نیز به رخ دیگران بکشند.

 

طراحی ظاهری ماشین گلف منصوری!

این خودروی گلف ابتدا توسط کمپانی Garia تولید شده و سپس کمپانی منصوری آن را تیونینگ کرده است. این خودرو که در تصاویر مشاهده می کنید یکی از چندین ترکیب رنگی بوده که برای آن قابل اجراست. لازم به ذکر است که بدنه این خودرو تماما از فیبر کربن فورج ساخته شده و طراحی کلی آن نسبت به نسخه اصلی تغییری نداشته است. اما در کنار این بدنه فیبر کربنی، رینگ های 14 اینچی اسپرت، دیفیوزر برای پروفیل جلو و همچنین چراغ هایی با دیزاینی خاص تر برای این ماشین کارت گلف نصب شده اند.

garia-supersport-by-mansory ماشین گلف منصوری تیونینگ

مشخصات فنی ماشین گلف تیونینگ منصوری

منصوری در این پروژه سراغ سوپراسپرت و ابراسیووی و ابرسدان نرفته، بلکه خودرو گلف گاریا سوپراسپرت را انتخاب کرده که یک ماشین گلف با قابلیت تردد خیابانی در اروپا و آمریکاست. این ماشین کارت گلف به یک موتور برقی 10.7 اسب بخاری مجهز بوده که به ادعای این شرکت قوی ترین موتوریست که تا به امروز روی یک ماشین کارت گلف نصب شده است. یک باتری لیتیوم یونی 10.24 کیلووات ساعتی نیز برای آن نصب شده که در حالت شارژ کامل انرژی لازم برای پیمایش 82 کیلومتر مسافت را ذخیره می کند.

garia-supersport-by-mansory ماشین گلف منصوری تیونینگ

جالب است بدانید که نهایت سرعت این ماشین گلف در اروپا 70 کیلومتر بر ساعت است. اما در آمریکا این خودرو جزو دسته وسایل نقلیه LSV قرار می گیرد و نهایت سرعت آن روی 40 کیلومتر بر ساعت محدود می شود.

garia-supersport-by-mansory ماشین گلف منصوری تیونینگ

ماشین گلف منصوری طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 2470، 1270 و 1700 میلی متر داشته و وزن خالص آن 520 کیلوگرم اعلام شده و قادر است حداکثر 350 کیلوگرم بار حمل کند. از جمله تجهیزات این ماشین گلف می توان به نمایشگر لمسی 10.1 اینچی میان داشبورد، یخچال، برف پاک کن و آبپاش شیشه جلو و دو مد رانندگی خیابان و گلف اشاره کرد.

garia-supersport-by-mansory ماشین گلف منصوری تیونینگ

منصوری هنوز قیمت گاریا سوپراسپرت تیونینگ شده خود را منتشر نکرده، اما شنیده ها از این قرار بوده که قیمت مدل پایه آن در حدود 80 هزار دلار خواهد بود. شاید این قیمت نسبت به دیگر پروژه های تیونینگ شده منصوری گران نباشد، اما دقت کنید که این ماشین گلف 10 اسب بخاری هم قیمت یک مرسدس بنز E کلاس برای شما در می آید!

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟