تیونینگ
افزایش چشمگیر قدرت و شخصی سازی استایل ظاهری

آئودی RS7 اسپرتبک تیونینگ شده توسط منصوری

شنبه - ۱۰ مهر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
آئودی RS7 تیونینگ منصوری

منصوری یکی از محبوبترین شرکت های تیونر خودرو در سراسر جهان است؛ ولی همه پروژه های اجرا شده توسط این شرکت را نمی توان جذاب و محبوب دانست. برخی از پکیج های افترمارکت ایت شرکت دارای قطعات بسیار اغراق آمیر برای بدنه هستند و همچنین برای کابین نیز تریمی جیغ با رنگ های خاص اجرا می کند که خودرو را تا حد زیادی از اصالتش دور می کند. حال منصوری برای اولین بار به سراغ تیونینگ آئودی RS7 اسپرتبک رفته و نتیجه آن واقعا جذاب و زیبا شده است.

استایل ظاهری و کابین آئودی RS7 منصوری

به گزارش خودرونویس، این آئودی RS7 تیونینگ شده دارای بدنه ای به رنگ خاکستری بوده و منصوری به منظور خشنتر کردن استایل بیرونی این خودروی لوکس و عملکردی چندین قطعه فیبر کربنی نصب کرده است. استایل خشنتر و جذاب این آئودی RS7 به لطف نصب یک اسپلیتر بزرگ در جلو و یک دیفیوزر برجسته در عقب رقم خورده است. همچنین یک اسپویلر کوچک نیز در لبه صندوق عقب نصب شده است. رکاب های جانبی بزرگتری نیز برای این خودرو نصب شده که جنس همه این قطعات ذکر شده از فیبر کربن هستند.

نمای عقب آئودی RS7 تیونینگ منصوری

در گوشه های سپر جلو، منصوری باله هایی را به سمت بالا طراحی کرده که چهره آئودی RS7 را خشنتر کرده؛ ولی بی شک جذابترین قسمت این خودرو خروجی های چهارتایی اگزوز هستند؛ ولی با این جال خروجی اگزوز بیضی شکل استاندارد آئودی RS7 که روی محصولات RS این خودروساز آلمانی نصب شده، به نظر زیباتر از این خروجی اگزوز نصب شده توسط منصوری می آمد.

منصوری تریمی آبی رنگ را در برخی از قسمت های بدنه این آئودی RS7 تیونینگ شده اجرا کرده که این تریم در کابین بیشتر مشاهده می شود. درون کابین شاهد یک تم دو رنگ هستیم که رنگ آبی هسته اصلی تم کابین بوده که درون آن سطوحی هم به رنگ مشکی طراحی شده اند. منصوری لوگوی آئودی را از روی غربیلک فرمان حذف کرده و لوگوی خود را در مرکز فرمان نصب کرده و تودوزی چرمی جدید به همراه تریمی فیبر کربنی روی غربیلک فرمان اجرا کرده است. حتی کف کابین این آئودی RS7 نیز با چرم پوشش داده شده و روی ستون ها نیز با جیر آلکانتارا تودوزی شده است.

کابین آئودی RS7 تیونینگ منصوری

مشخصات فنی آئودی RS7 منصوری

پکیج تقویتی منصوری بدون اعمال تغییر در زیر کاپون این خودرو تکمیل نمی شد و منصوری اقدام به بروزرسانی و ارتقا پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ آئودی RS7 کرده است. این پیشرانه در حالت استاندارد قادر به تولید 592 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور است؛ ولی منصوری موفق شده بیشینه توان تولیدی آن را به 770 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن را به 1000 نیوتن متر برساند. به لطف این پیشرانه هشت سیلندر ارتقا یافته، این آئودی RS7 اسپرتبک تیونینگ شده می تواند طی 3 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟