به گزارش خودرونویس، در دنیای بی حد و مرز تیونرها، منصوری به لطف پروژه های خاص و چشمگیری که اجرا کرده، شهرت زیادی به دست آورده است. ترکیب رنگ های جذاب، کیت بدنه های اغراق آمیر و شخصی سازی بسیار خاص کابین، از جمله اقداماتی بوده که منصوری در پروژه های تیونینگ خود همواره اجرا می کند. بدین ترتیب منصوری تیونری نیست که با یک به روزرسانی ساده از کنار یک خودرو عبور کند.

نمای عقب بنتلی بنتایگا منصوری 2021

استایل ظاهری و کابین بنتایگا منصوری

شاید بدنه تمام مشکی بنتایگا منصوری به همراه تریم قرمز رنگ روی بدنه باعث چشمگیر شدن ظاهر این خودرو شده باشد؛ ولی یقینا نصب کیت بدنه واید و رینگ های 23 اینچی براق در خاص تر شدن استایل ظاهری این اسیووی سوپر لوکس قدرتمند نقش بسیار مهمی را ایفا کرده اند. همانطور که انتظار می رفت، تمام قطعات اضافه شدن به این خودرو از جنس فیبر کربن هستند تا ضمن دارابودن زیبایی خیره کننده، وزن سبکی داشته باشند.

بادی کیت بنتلی بنتایگا منصوری 2021

منصوری تغییرات گسترده ای را درون کابین بنتلی بنتایگا 2021 اعمال کرده که از جمله آنها می توان به تودوزی چرمی با تم مشکی و قرمز اشاره کرده که ترکیب رنگ بسیار زیبایی است. همچنین قطعاتی فیبر کربنی برای تزیین کابین نصب شده اند تا نشان دهنده گران قیمت بودن آن شوند! به طور کلی استایل ظاهری خودرو موضوعی سلیقه بوده و بسیاری نتیجه کار منصوری را به دلیل دستکاری گسترده در طراحی خودرو نمی پسندند؛ ولی حتی اگر از نتیجه کار خوشتان نیاید، نمی توانید منکر خاص و چشمگیر بودن استایل ظاهری این بنتلی بنتایگا تیونینگ شده شوید.

داشبورد بنتلی بنتایگا منصوری 2021

مشخصات فنی بنتلی بنتایگا منصوری

این بنتلی بنتایگا تیون شده توسط منصوری در حالت عادی هم قدرتمند است. این اسیووی سوپرلوکس از یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ بهره می برد که قادر به تولید بیشینه قدرت 542 اسب بخار و بیشینه گشتاور 770 نیوتن متر است. ولی منصوری پس از نصب توربوشارژهای جدید، کیت مکش هوا و سیستم اگزوز اسپرت با کاتالیست کانورتر عملکردی موفق شده بیشینه قدرت تولیدی این پیشرانه هشت سیلندر را به 750 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن را به 1020 نیوتن متر ارتقا دهد. این اعداد و ارقام به دست آمده بسیار فراتر از توان و گشتاور بنتلی بنتایگا اسپید با پیشرانه 12 سیلندر است.

منبع motor1
5 از 1 رای