اخبار خودرو ایران
مدیرعامل خودروسازان بم خبر داد

خودرو BAC  ایکس3 پرو محصول جدید خودروسازان بم اردیبهشت ماه وارد بازار می شود

یکشنبه - ۱۸ دی ۱۴۰۱
خواندن 2 دقیقه
BAC X3 pro ایکس3 پرو خودروسازان بم میپل (1)

خودرو BAC X3 پرو محصول جدید خودروسازان بم در بهمن تولید و اردیبهشت ماه به بازار عرضه می شود. آیدین خوردوستان مدیر عامل خودروسازان بم در گفت و گو با رسانه با اشاره به تولید و عرضه محصول جدید این مجموعه اظهار کرد: این محصول جدید خودرو X3 پرو است که در بهمن ماه تولید آزمایشی آن شروع می شود و طبق برنامه ریزی به عمل آمده تولید انبوه ایکس3 پرو از ابتدای سال 1402 محقق خواهد شد.

مشخصات فنی BAC ایکس3 پرو محصول جدید خودروسازان بم

به گزارش خودرونویس، وی درباره این محصول اضافه کرد: ایکس 3 پرو یک کراس اوور کامپکت به حساب می ‌آید و باتوجه به میزان تقاضا در این سگمنت می تواند طرفداران بسیاری داشته باشد. X3 پرو به پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز است که حداکثر 102 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن ‌متر گشتاور تولید می‌کند و نسخه تولیدی خودروسازان بم با گیربکس CVT  و تحت نام تجاری خودروسازان بم BAC به بازار عرضه خواهد شد.

BAC X3 pro ایکس3 پرو خودروسازان بم میپل (1)

امکانات و آپشن های خودرو X3 پرو خودروسازان بم (BAC)

ماشین X3 پرو خودروسازان بم (BAC)، خودرویی کم مصرف، دارای استارت دکمه ای و ورود بدون کلید به خودرو، سیستم مالتی مدیا 8 اینچی، کروز کنترل و سیستم رانندگی هوشمند شامل مجموعه ای از امکانات ایمنی و سهولت رانندگی از جمله ABS+EBD,ESC,VDC,EBA,TCS,HHC خواهد بود.

BAC X3 pro ایکس3 پرو خودروسازان بم میپل (1)

بر اساس تصاویر منتشر شده از خودرو به نظر می رسد، برند میپل زیر مجموعه جیلی و این خودرو در اصل محصول ایکس3 پرو جیلی است و در بازار ایران و چین رقیبی برای جک S3 و ام وی ام X22 پرو به حساب می‌آید.

BAC X3 pro ایکس3 پرو خودروسازان بم میپل (1)

به گفته مدیرعامل خودروسازان بم، میپل ایکس3 پرو در نمایشگاه خودرو کرمان برای اولین بار در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت و در اردیبهشت ماه به بازار عرضه خواهد شد.

 

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟