اخبار خودرو ایران

پیکاپ ال7 پلاس تیگارد رونمایی شد

سه شنبه - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه

شرکت تیگارد موتور از جدید ترین محصول خود با عنوان پیکاپ ال7 پلاس  رونمایی کرد.

شرکت تیگارد موتور از جدید ترین محصول خود با عنوان پیکاپ ال7 پلاس  رونمایی کرد.

به گزار ش خودرونویس، این محصول جدید و منحصر به فرد شرکت تیگارد موتور از یک پیشرانه 2400 سی سی  با مدل میتسوبیشی 4K22D4Mبرخوردار است که قادر به تولید 150 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور است و از این پس می تواند به عنوان یک رقیب سرسخت برای پیکاپ های موجود در بازار خودرو ایران قلمداد شود.

این خودرو از یک گیربکس 5 سرعته دستی برخوردار است که قابلیت رانندگی در حالت 4در4 را  دارا  بوده که با توجه به  فاصله بین دو محور به اندازه 3230 میلی متر می تواند عملکرد بسیار مطلوبی را در مسیر های ناهموار و آفرودی از خود بر جای بگذارد.

همین گزارش حاکی است خودرو پیکاپ ال7 پلاس تیگارد با برخورداری از رینگ های 17 اینچی آلومینیومیو تایر های سایز 265/65R17 و قابلیت تنظیم ستون فرمان و همچنین مجهز بودن به کمک فرمان هیدرو لیکی حس مطلوب رانندگی را به سرنشینان منتقل می کند.

در عین حال محصول جدید تیگارد موتور از سیستم ترمز ABSt EBD و ESP برخوردار است و سیستم پایش فشار و دمای باد تایر نیز از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این خودرو به شمار می رود و همچنین برای راننده و سرنشین نیز کیسه هوا تعبیه شده است.

از دیگر امکانات و ویژگی های پیکاپ ال7 پلاس تیگارد  می توان به سیستم هشدار سرعت، چراغ رانندگی در روز و چراغ های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، چراغ مه شکن و چراغ ترمز نصب شده در بالای کابین نیز اشاره کرد.

همچنین قفل کودک درب های عقب، کمبرند ایمنی سه نقطه در ردیف جلو و کمربندهای ایمنی ردیف عقب از دیگر امکانات ایمنی این خودرو به شمار می رود.

پیکاپ ال7 پلاس تیگارد مجهز به فرمان به همراه کلید مولتی مدیا، قفل مرکزی از راه دور ، کلید تاشو، بلوتوث، سنسور پارک عقب، شیشه بالابر اتومات به همراه آنتی ترپ، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع به صورت دستی و تهویه مطبوع الکترونیکی است.

در عین حال سیستم فیلتر گرد و غبار محفظه کابین، تنظیم آینه برقی و مه زدای شیشه عقب از دیگر ویژگی های این خودرو به شمار می رود.
به گزارش خودرو نویس، با توجه به شرایط حاکم بر بازار خودرو ایران و وجود دیگر خودروهای هم کلاس پیکاپ ال7 پلاس تیگارد  در بازار، پیش بینی می شود این محصول در محدوده قیمتی یک و نیم میلیارد تومان به بازار عرضه شود.

برای بازکردن گالری، روی تصاویر کلیک کنید.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟