اخبار خودرو ایران
به مناسبت 2 سالگی هایپرکار:

خرید قطعات خودرو با تخفیف های ویژه در هایپرکار/ واردات ۵ مدل اشکودا به ایران

چهارشنبه - ۱۴ تیر ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه
هایپرکار

رئیس هیات مدیره گروه صنعتی ایران روور از رونمایی و واردات ۵ مدل اشکودا به ایران خبر داد و گفت: طی هفته آینده مراسم رونمایی از واردات خودروهای اشکودا خواهیم داشت .

به گزارش خودرونویس،رئیس هیات مدیره گروه صنعتی ایران روور از واردات ۵ مدل اشکودا در ایران خبر داد و گفت: در هفته آینده مراسم رونمایی از واردات خودروهای اشکودا خواهیم داشت .

به مناسبت دومین سالروز تاسیس هایپرکار در روزهای 15 و 16 تیرماه این مجموعه برای مشتریان خود تخفیف های استثنایی و ویژه ای در نظر گرفته است.

سهیل حسین پور مدیرعامل هایپرکار در خصوص این برنامه گفت: شرکت هایپرکار به مناسبت دومین سالروز تاسیس این شرکت بزرگترین فروش قطعات خودرو را در تاریخ 15 و 16 تیرماه در محل هایپرکار برگزار می کند، روز نخست این فروش اختصاص به مشتریان تعمیرگاهی این حوزه و روز دوم مخصوص مشتریان و مردم عام است.

وی گفت: «علاوه بر این، در این دو روز به سه نفر از مشتریان که بیش ترین خرید را داشته باشند هدایایی ویژه تقدیم خواهد شد. در کنار آن، به پنج نفر از خریداران نیز به صورت قرعه کشی جوایزی اهدا می‌شود.»

وی گفت: تمام خریداران قطعات خودرو ، طی این دو روز شامل تخفیف های ویژه ای شامل 5 تا 15 درصدی هستند.

مدیرعامل هایپرکار همچنین از راه اندازی لاین فروش مجازی این مجموعه خبر داد و گفت: کلیه قطعات مربوط به شرکت های ایران خودرو ، سایپا و برندهای چینی و خودروهای لاکچری نظیر بنز، توبوتا، نیسان، کیا، هیوندای در این مجموعه به چشم می خورند.

وی همچنین گفت: برای اولین بار برای مشتریان خود پک قطعات خودرویی در نظر گرفتیم و در این پک قطعات شرکت هایی نظیر کروز ، عظام و … را برای سهولت کار مشتریان در قرار داده ایم.

وی خاطر نشان کرد: تمام قطعات عرضه شده در هایپرکار با تاییدیه شرکت بازرسی کیفیت است و قیمت های قطعات دولتی بوده و هیچ افزایش قیمتی نیز نخواهند داشت.

رونمایی از 5 مدل اشکودا به زودی در ایران

در ادامه فرشاد رمضانی رئیس هیات مدیره گروه صنعتی ایران روور، از رونمایی و معرفی ۵ مدل اشکودا در ایران خبر داد.

وی گفت: در حال حاضر مرکز خدمات پس از فروش خودروهای اشکودا در هایپرکار راه اندازی شده است.

رمضانی هم چنین در پایان از راه‌اندازی ۴ نمایندگی هایپرکار در تهران و ۱۲ نمایندگی در مراکز استان خبر داد و گفت: شعب این مجموعه در شهر مازندران و غرب تهران خواهند بود.

5 از 13 رای

دیدگاه شما چیست؟