اعلام قیمت و شرایط فروش ام وی ام 315 پلاس

دوشنبه - ۳۰ تیر ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
ام وی ام 315 پلاس

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش ام وی ام 315 پلاس  را اعلام کرد.

به گزارش خودرونویس، شایان ذکر است که این مدل با تغیراتی در نمای خارجی از جمله قسمت جلوپنجره ، سپرجلو و رینگ ها و همچنین تغییر کلی نمای داخلی به سبکی مشابه با ایکس 22 راهی بازار خواهد شد.

مدیران خودرو ام وی ام 315 پلاس را به تجهیزات مدرنی همچون  سان روف برقی، فرمان برقی، سیستم رهیاب، کنترل فشار بادتایرها، گیبربکس چهار سرعته اتومات ، سیستم کنترل پایداری الکترونیکیESP  مجهز کرده است.

قیمت و شرایط فروش

ظاهرا مدیران خودرو برای ام وی ام 315 پلاس با گیربکس اتوماتیک قیمت 290 میلیون تومان را در نظر گرفته است. افرادی که قصد خرید این هاچ بک جذاب با قیمت 290 میلیون تومان را دارند، می توانند با پرداخت 45 درصد مبلغ به عنوان پیش پرداخت می توانند 55 درصد مبلغ باقی مانده را در تسهیلات 60 ماه پرداخت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mvmco.ir  یا نمایندگی های مدیران خودرو مراجعه کنید.

نمای جلوی ام وی ام 315 پلاس

تاریخچه ام وی ام 315

ام وی ام 315 در سال 1391 وارد بازار ایران شد که به شدت مورد استقبال قرار گرفت. فیس لیفت دوم این خودرو در سال 1393 و همچنین مدل اسپرت آن در سال 1394 وارد بازار کشور شد. این هاچ بک زیبا و مدرن همواره از فروش خوب و جایگاه مناسبی در بازار ایران برخوردار بوده و حال شرکت مدیران خودرو آماده است تا سومین فیس لیفت این محصول را وارد بازار کند.

مدیران خودرو تغییراتی را در طراحی پروفیل جلوی ام وی ام 315 جدید نسبت به قبل اعمال کرده است. طرح سپر جلو و جلو پنجره ظاهر مدرن تری نسبت به مدل پیشین داشته و این تغییر موجب بهبود چشمگیر استایل بیرونی 315 پلاس شده است. در نمای جانبی نیز رینگ های 15 اینچی با طراحی جدید جلوه خاصی را به خودرو داده و وجود راهنما بر روی آینه های جانبی نیز از جمله تغییرات در بخش طراحی این خودرو است.

کابین

کابین ام وی ام 315 پلاس به سبکی مشابه با ام وی ام X22 طراحی شده که یکی از پرطرفدارترین خودروها در سگمنت خود محسوب می شود. داشبورد، صندلی ها و رنگ پوشش داخلی برای 315 پلاس جدید کاملا نسبت به مدل پیشین تغییر کرده است. مدیران خودرو از صندلی های راحت تری برای 315 پلاس استفاده کرده و تودوزی چرمی دو رنگ آن موجب زیبایی بیشتر کابین شده است.

کابین ام وی ام 315 پلاس

مشخصات فنی

مدیران خودرو ام وی ام 315 پلاس را به یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر مجهز شده که قادر به تولید بیشینه قدرت 107 اسب بخار است. پیشتر ام وی ام 315 تنها با گیربکس دستی قابل سفارش بود، اما بنا به درخواست مکرر مشتریان و نیاز بازار، مدیران خودرو سرانجام اقدام به نصب یک گیربکس اتوماتیک چهار سرعته برای این خودرو کرد. بدین ترتیب 315 جدید به گزینه ای ایده آل برای مسیرهای پرترافیک شهری تبدیل شده است. از آنجایی که این پیشرانه و جعبه دنده پیشتر امتحان خود را در ایکس 22 پس داده اند، می توان اظهار کرد که این دو از هماهنگی مناسبی برخوردار هستند.

 

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟