قرعه کشی جشنواره آنلاین ماه رمضان مدیران خودرو برگزار شد

شنبه - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
خواندن 2 دقیقه
قرعه کشی رمضان مدیران خودرو

مدیران خودرو مدتی پیش خبر از برگزاری جشنواره آنلاین برای خریداران خودرو و حتی بازدیدکنندگان از نمایندگی خود را برای ماه مبارک رمضان داده بود. حال این شرکت امروز اولین دوره قرعه کشی جشنواره ویژه ماه رمضان را برای خریداران خودرو از ابتدای ماه رمضان تا پنج شنبه گذشته را در نمایندگی 246 حیدری برگزار کرد.

به گزارش خودرونویس، مدیران خودرو در جشنواره ویژه ماه رمضان خود قصد دارد برای 50 نفر از خریداران محصولات این شرکت که در این ماه اقدام به خرید خودرو و تکمیل وجه کرده اند، 50 گوشی تلفن همراه شیائومی پوکو ایکس 3 و همچنین به 300 نفر از بازدیدکنندگان از نمایندگی های این شرکت برای خرید خودرو هندزفری شیائومی بیسیک 2 را به قید قرعه جایزه دهد.

قرعه کشی رمضان مدیران خودرو

از ابتدای ماه رمضان تا پنج شنبه گذشته، 430 نفر از مدیران خودرو خودرو خریداری کرده اند و نسبت به تکمیل وجه نیز اقدام کرده اند؛ از این رو مدیران خودرو امروز بین این 430 نفر برای اهدای 15 تلفن همراه شیائومی پوکو ایکس 3 قرعه کشی برگزار کرد. همچنین این شرکت قصد دارد 10 روز دیگر مشابه همین قرعه کشی را برای اهدای 15 تلفن همراه به 15 خریدار خودروی دیگر و در روز عید سعید فطر نیز قرعه کشی دیگری برای اهدای 20 تلفن همراه به 20 خریدار دیگر برگزار کند تا جمعا به 50 مشتری جایزه اهدا شده باشد.

قرعه کشی رمضان مدیران خودرو

همچنین قرعه کشی میان بازدیدکنندگان از نمایندگی های مدیران خودرو نیز هر 3 روز یکبار در شرکت برگزار شده و طی هر قرعه کشی، 30به  نفر از بازدیدکنندگان به قید قرعه هندزفری شیائومی بیسیک 2 اهدا می شود.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟