اخبار خودرو ایران

سدان جذاب نیسان در راه بازار / نیسان سیلفی نامی خودرو را بشناسید

چهارشنبه - ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه

نیسان از جمله برندهایی است که در دور جدید واردات خودرو مجدد پایش به ایران باز شده است. نامی خودرو یکی از عرضه کنندگان محصولات این خودروساز محبوب ژاپنی است. این شرکت قصد دارد سه محصول نیسان شامل سیلفی، ایکس تریل و کیکس را روانه بازار کند.

به گزارش خودرونویس، نیسان از جمله برندهایی است که در دور جدید واردات خودرو مجدد پایش به ایران باز شده است. نامی خودرو یکی از عرضه کنندگان محصولات این خودروساز محبوب ژاپنی است. این شرکت قصد دارد سه محصول نیسان شامل سیلفی، ایکس تریل و کیکس را روانه بازار کند. یکی از سدان‌های جذاب ژاپنی که می‌تواند نظر بسیاری از مشتریان را در ایران به خود جلب کند همین مدل سیلفی است. با خودرونویس همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این خودرو بیاندازیم.

طراحی سیلفی

طراحی خودروهای نیسان معمولا ساده است و شاهد خط و خطوط عجیب و غریب نیستیم. اما همین سادگی باعث می‌شود که چهره خودرو در درازمدت خسته‌کننده نباشد. سیلفی هم از این قاعده مستثنی نیست. این خودرو در عین حال که از طراحی ساده‌ای بهره می‌برد اما چهره‌ای تهاجمی دارد و می‌تواند نظر خریداران جوان را هم به خود جلب کند. یکی از نکات جذاب این خودرو رینگ‌های آن است که ظاهر زیبایی به سیلفی داده است. چراغ‌های عقب هم از طراحی گرافیکی خوبی بهره می‌برد.

مشخصات فنی

نیسان سیلفی در نسخه e-power توسط نامی خودرو به کشور عرضه می‌شود. در این نسخه شاهد استفاده ترکیبی از پیشرانه برقی و بنزینی هستیم. پیشرانه بنزینی این خودرو از نوع ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی است. این پیشرانه بنزین تنها وظیفه شارژ باتری‌های خودرو را بر عهده دارد و هیچ توانی ایجاد نمی‌کند. پیشرانه برقی سیلفی می‌تواند ۱۳۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتن.متر را ایجاد کند. استفاده از ترکیب پیشرانه برقی و بنزینی باعث شده که مصرف سوخت ترکیبی سیلفی به حدود ۳.۹ لیتر در هر صد کیلومتر برسد که کاملا قابل قبول است.

امکانات رفاهی

از جمله آپشن‌های مهم نیسان سیلفی می‌توان به دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری، سیستم هشدار خروج از خط، فرمان دی کات، ۶ ایربگ، سیستم صوتی حرفه‌ای BOSE، کروزکنترل، اتوهلد، کنترل ردیابی و سانروف اشاره کرد.

این خودرو همچنین مجهز به ترمز کمکی الکترونیکی، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی، کروز کنترل تطبیقی، هدآپ دیسپلی، شارژر وایرلس و انتخاب حالت‌های رانندگی است.

البته باید منتظر ماند و دید که خودروی عرضه شده توسط نامی خودرو با چه امکاناتی عرضه می‌شود و ممکن است این آپشن‌ها کم یا زیاد شوند.

قیمت احتمالی

نیسان سیلفی با قیمت حدود ۲.۵ میلیارد تومان به دست مصرف کنندگان خواهد رسید. این خودرو هنوز در بازار آزاد قیمت گذاری نشده و باید منتظر باشیم تا قیمت آن در بازار آزاد نیز مشخص شود.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟