ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو در تهران

چهارشنبه - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه
ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو در کشور و شهر تهران را با توجه به تغییر ساعت کار ادارات تشریح کرد.

به گزارش خودرونویس،مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو در کشور و شهر تهران را تشریح کرد.

عبداله متولی ، درباره ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو در کشور با توجه به تغییر ساعت کار ادارات دولتی از ساعت ۶ صبح تا ۱۳، گفت: تمامی مراکز معاینه فنی در کشور به جز شهر تهران فعالیت خود را از ساعت ۷ صبح آغاز خواهند کرد.

وی افزود: در شهر تهران نیز ۳ مرکز بیهقی، آبشناسان و شقایق به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی فعالیت می‌کنند و به شهروندان ارائه خدمات خواهند داشت.

متولی تأکید کرد: سایر مراکز معاینه فنی خودرو در شهر تهران نیز فعالیت خود را از ساعت ۷ صبح آغاز خواهند کرد. البته مقرر شده رییس ستاد مراکز معاینه فنی خودرو در تهران در صورت مراجعه شهروندان و در صورت لزوم ساعات فعالیت مراکز معاینه فنی  را تغییر دهد که حتما اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا،بر اساس آخرین اصلاحیه ابلاغ شده از سوی معاون اول رئیس جمهور، تغییراتی در مصوبه تعیین ساعات کاری ادارات اعمال شده که بر این اساس ساعات کاری همه دستگاه‌های اجرایی موضوع این قانون از نیمه خرداد ماه تا نیمه شهریور ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۴:۴۵ دقیقه خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در متن نهایی بند (۴) تصویبنامه “پیشین” هیئت وزیران آمده بود که به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی، ساعات آغاز به کار و خاتمه تمامی دستگاه‌های اجرایی (موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری) و بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی از پانزدهم خرداد ماه تا پانزدهم شهریور ماه هر سال، از ساعت ۶:۰۰ الی ۱۳:۰۰ است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟