اخبار خودرو ایران
16 تا 19 آبان ماه برگزار می شود

رونمایی از هفت خودروی جدید در هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان 1402

شنبه - ۶ آبان ۱۴۰۲
خواندن 4 دقیقه
نمایشگاه بین المللی خودروی اصفهان 1402 ساعت و زمان

هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان 1402 قرار است از تاری 16 تا 19 آبان ماه در شهر زیبای اصفهان با حضور بیش از 21 شرکت فعال در زمینه صنعت خودرو، موتورسیکلت و زنجیره تامین برگزار شود.

هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی خودروی اصفهان 1402 قرار است از تاری 16 تا 19 آبان ماه در شهر زیبای اصفهان با حضور بیش از 21 شرکت فعال در زمینه صنعت خودرو، موتورسیکلت و زنجیره تامین برگزار شود.

به گزارش خودرونویس، طحانیان مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان بیان کرد که صنعت خودروسازی یکی از صنایع پیشران و قدیمی در ایران بوده که به صورت مستقیم برای بیش از یک میلیون نفر فرصت شغلی ایجاد کرده و با صنایع بالادستی دیگری از جمله فولاد، مس، آلومینیوم، پتروشیمی و … در ارتباط است. اهمیت بالای صنعت خودرو از نظر اقتصادی باعث شده تا نمایشگاه های خودرو سراسر ایران همواره مورد توجه بازدیدکنندگان و علاقمندان به این صنعت و مشتریان قرار بگیرند. شهر اصفهان نیز به دلیل موقعیت جغرافیایی و همسایگی با شهرهای بزرگی همچون شیراز و فاصله نزدیک با شهرهای جنوبی، مورد توجه شرکت های تولیدکننده خودرو و مشتریان بوده و به همین جهت نمایشگاه خودرو اصفهان همواره یکی از پربازدیدترین نمایشگاه های خودرویی کشور بوده است.

طحانیان مدیر نمایشگاه بین المللی اصفهان اظهار کرد که این نمایشگاه به دلیل موقعیت لجستیکی این شهر و وجود قطب های صنعتی کشور در این استان، اهمیت بسیار زیادی داشته و پیش بینی می شود که میزبان تعداد زیادی از بازدیدکنندگان از سراسر ایران باشد. علیرضا عاجزی مجری برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان اظهار کرد که این نمایشگاه با بهره گیری از حدود 12 هزار متر مربع فضای سرپوشیده، بیشترین میزان فضای سرپوشیده نمایشگاه را دارد و دو برابر این مقدار نیز فضای رو باز برای این نمایشگاه تعبیه شده است.

مجری برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان از تعبیه فضایی برای تست درایو خودروهای سواری و تجاری برای علاقمندان در این نمایشگاه خبر داد. همچنین برای جلب نظر بازدیدکنندگان، فضایی برای اجرای حرکات نمایشی با خودرو و موتورسیکلت فراهم شده تا توجه بازدیدکنندگان هرچه بیشتر به این رویداد خودرویی مهم جلب شود.

نمایشگاه بین المللی خودروی اصفهان 1402 ساعت و زمان

شرکت های حاضر در نمایشگاه خودروی اصفهان 1402

علیرضا عاجری مجری برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان اظهار کرد که بیش از 21 شرکت در این رویداد مهم شرکت کرده اند. از جمله شرکت های حاضر در نمایشگاه اصفهان می توان به مدیران خودرو با سه برند ام وی ام، فونیکس و ایکس تریم، گروه بهمن با پنج زیر برند خود شامل بهمن دیزل، ایران دوچرخ، بهمن موتور، اسنا، شایان دیزل، کامل دیزل، آرین پارس موتور و آرین دیزل، نیکران موتور، آریا دیزل، گروه صنعت ایران خودرو به همراه ایران خودرو دیزل، سانیار موتور و تیگارد و کرمان موتور اشاره کرد. به گفته مجری برگزاری نمایشگاه، کرمان موتور نوین ترین و خاص ترین حضور خود در نمایشگاه خودرویی را در این رویداد خواهد داشت و هلدینگ خودروسازی کرمان به همراه تمام اعضای زنجیره تامین قطعات در این رویداد خودرویی حضور خواهند داشت. وی اظهار کرد که ممکن است یک الی دو شرکت دیگر به لیست خودروسازان حاضر در این رویداد اضافه شوند.

گروه خودروسازی سایپا از جمله غایبین نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 بوده که دلیل عدم حضور آن محدودیت فضای نمایشگاهی است. این نمایشگاه در سایت تازه احداث شده نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می شود و با وجود بهره گیری از 12 هزار متر مربع فضای سرپوشیده و دو برابر این مقدار فضای باز، یک سالن دیگر نیز در دست احداث دارد تا در سالهای آینده بتوان این نمایشگاه را به عنوان هاب منطقه ای مطرح کرد.

عاجری در ادامه بیان کرد که به طور کلی شش الی هفت خودروی جدید قرار است در نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی شوند. همچنین در تلاش هستیم با فراهم کردن محیطی برای اجرای حرکات نمایشی، توجه حداکثری بازدیدکنندگان نسبت به این رویداد را جلب کنیم.

نمایشگاه بین المللی خودروی اصفهان 1402 ساعت و زمان

ساعت و زمان برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان 1402

نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 در تاریخ 16 تا 19 آبان ماه سال جاری برگزار می شود. با توجه به ازدحام بازدید و پیک تردد مردم در سطح اصفهان، مجری نمایشگاه ساعت بازدید از این رویداد خودرویی را 11 الی 18 تعیین کرده که البته در صورت بالارفتن تعداد بازدیدکنندگان در ساعت پایانی، امکان تمدید یک ساعته نمایشگاه نیز وجود دارد.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟