استانداری حامی توسعه ایران‌خودروی فارس است

چهارشنبه - ۷ تیر ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه
قیمت‌گذاری خودرو

سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی استانداری فارس، تاکید کرد که مدیریت ارشد استان از طرح توسعه شرکت ایران‌ خودروی فارس، حمایت می‌کند.

به گزارش خودرونویس، سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی استانداری فارس، تاکید کرد که مدیریت ارشد استان از طرح توسعه شرکت ایران‌ خودروی فارس، حمایت می‌کند.

سید مهدی خادمی در جلسه‌ای که با حضور مدیران ارشد ایران‌خودرو در شیراز برگزار شد، گفت: این شرکت از سال ۱۳۸۶ قطعه زمینی را در منطقه ویژه اقتصادی شیراز خریداری کرده اما علیرغم گذشت ۱۵ سال هیچ طرحی در آن اجرا نکرده است.

خادمی با بیان اینکه براساس قوانین، در صورت اجرایی نشدن طرح‌های سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی، حداکثر ۶ ماه پس از دریافت زمین، باید نسبت به بازپس گیری زمین اقدام شود، گفت: در عین حال استانداری فارس در این زمینه از ایرانخودرو حمایت کرده است.

خادمی با یادآوری اینکه استانداری فارس در راستای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال، زمین واگذار شده در منطقه ویژه اقتصادی را از ایرانخودرو بازپس نگرفته است، گفت: این اقدام یک کمک و حمایت بزرگ در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی آن شرکت محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر ادامه همراهی استانداری با ایران خودرو فارس برای توسعه فعالیت‌های تولیدی، گفت: با رویکرد حمایت حداکثری از شرکت ایرانخودرو، جرائم اجرایی نشدن طرح این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی نیز با تخفیف یا به صورت اقساطی، دریافت خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به رتبه برتر کیفی محصولات تولیدی شرکت ایران خودرو فارس نسبت به سایت‌های مازندران، کرمانشاه و خراسان، تاکید کرد که حمایت‌های استانداری از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، تداوم خواهد داشت.

در جلسه یاد شده، راهکارهای طرح انتقال سایت شرکت ایران‌خودرو از حاشیه شیراز به منطقه ویژه اقتصادی این کلانشهر، مورد بررسی قرار گرفت.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟