اخبار خودرو ایران
جیکو برندی در راستای تقویت و گسترش جهانی

تایید رسانه های بین المللی از کراس اوور جدید جیکو Jaecoo J7

سه شنبه - ۲۸ آذر ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه
تایید رسانه های بین المللی جیکو Jaecoo J7

در نیمه دوم سال جاری، جیکو محصولی به نام جیکو Jaecoo J7 را با طراحی خودرو های آفرود که دارای باطن و امکانات بسیار مدرن است در بازارهای اروپای شرقی، آسیا-اقیانوسیه، و آمریکای مرکزی و جنوبی رونمایی کرده که موفق به دریافت تایید رسانه های بین المللی هم شده است.

در نیمه دوم سال جاری، جیکو محصولی به نام جیکو Jaecoo J7 را با طراحی خودرو های آفرود که دارای باطن و امکانات بسیار مدرن است در بازارهای اروپای شرقی، آسیا-اقیانوسیه، و آمریکای مرکزی و جنوبی رونمایی کرده که موفق به دریافت تایید رسانه های بین المللی هم شده است.

به گزارش خودرونویس، از نوامبر سال گذشته در راستای گسترش ارتباطات جهانی برند جیکو ، که همایشی در کشور مکزیک برگزار گردید که در آن اصحاب رسانه و خبره های صنعت خودرو حضور داشتند و همچنین معرفی محصولات این برند در کشور آفریقای جنوبی، دریچه ای باز گردید تا این خودرو های آفرود مدرن بهتر شناخته شوند و همچنین فیدبک ها و نظرات کاربران و خبره ها درباره محصولات دریافت شود.

ارتباطات رسانه ای و راه اندازی برند: جیکو Jaecoo J7 تایید رسانه های بین المللی را به دست آورد

در اواسط نوامبر، JAECOO در جلسه ای که در کشور مکزیک برگزار شد ارتباط سازنده ای میان برند جیکو و صاحب نظران این صنعت در کشور مکزیک شکل گرفت ، همچنین در 23 نوامبر محصولات جیکو در کشور آفریقای جنوبی و شهر رویایی و زیبای کیپ تاون با عنوان سفر به یاد ماندنی معرفی گردید اکثر رسانه ها و کاربران در این کشور معتقد بودند که خودرو جیکو7 یا همان جیکو Jaecoo J7 دارای ظاهر کلاسیک یک خودرو آفرود و باطن هوشمند یک خودرو مدرن و شهری و کارا است.

تایید رسانه های بین المللی جیکو Jaecoo J7

بدیهی است که جیکو با بهره از تکنولوژی های نوآورانه و قابلیت های حرکتی داخل و خارج از جاده و همچنین ارتباطات گسترده برای شناساندن برند خود در راستای توسعه جهانی قراردارد.

کیفیت عامل جدابیت و تمایز جیکو

محصولات جیکو در حالتی که قابلیت های آفرودی خود را دارند از تکنولوژی های هوشمند بهره می برند . به طور مثال سیستم ARDIS (سیستم اطلاعات همه‌جانبه) که مختص محصولات جیکو است و عملکرد فوق العاده ای را در قیاس با بسیاری از رقبای برند در بر دارد .

از نظر ایمنی، کلیه خودرو های برند جیکو دارای 5 ستاره کامل ایمنی می باشند که ماحصل طراحی هوشمندانه و ساختار مقاوم بدنه می باشد که در هنگام تصادفات می تواند بسیار ی از ضرابت را دفع نماید همچنین نصب سیستم ADAS  که یک نو سیستم هوشیار رانندگی می باشد به ایمنی این خودرو کمک شایانی نموده است .

همچنین حیکو با توجه داشتن باطن و تکنولوژی های مدرن خصلت یک شاسی بلند کلاسیک را که دارای توانایی های قابل تحسین در عبور از ناهمواری ها ، شیب ها و سطوح گونانون می باشد در خود حفظ  نموده است .

علاوه بر این ها ، جیکو J7 به  تراشه های هوشمند و ویژه ای مجهز گردیده است با نگاه به داخل این خودرو می توان صفحه نمایش بسیار مدرن و بزرگ آن را دید که در کنار سیستم   HUD، و تصویربرداری پانوراما  ۵۴۰ درجه و سایر ویژگی‌های چندگانه مجهز شده است.  که این فناوری‌های هوشمند  حس کابین هواپیما را القا می کند.

تایید رسانه های بین المللی جیکو Jaecoo J7

در نیمه اول سال آینده برند جیکو قرار به بیش از بیست بازار بزرگ بین المللی ورود نماید که این حاصل طراحی مهندسی و تکنولوژی هوشمند این برند است که مطابق با خواسته های نوین بازار های بین المللی است.

 

درباره JAECOO

مفهوم برند جیکو از تلفیق کلمه آلمانی “Jäger” و کلمه انگلیسی “Cool” ادقام شده و مفهوم ترکیب یک خودروی شهری و خارج از شهری می باشد ، در طراحی و توسعه این برند از یک تیم مجرب و با نام بین المللی که مهندسان ارشد آن از کشور های انگستان ، آلمان و چند کشور دیگر می باشند استقاده گردیده تا مفهوم جهانی برند شکل گیرد جیگو با  ارایه محصولاتی توانمند و دارای قابلیت بالا که می تواند کاربرد های گوناگون داشته باشد و در جاده های گونانگون ( چه هموار و چه ناهموار ) مورد استفاده قرار گیرد درکنار این قابلیت ها برند جیکو به استفاده از انژی های نوین و پاک در محصولات خود نیز می اندیشد تا به عنوان یک برند حهانی همواره خود را ارتقا دهد .

4.8 از 5 رای

دیدگاه شما چیست؟