تارا از بهمن امسال به بازار عرضه خواهد شد ( ویدیو)

شنبه - ۲۹ آذر ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
ایران خودرو K132 تارا

مدیرعامل ایران خودرو از عرضه ۹۰ درصدی تارا با موتور ارتقا یافته TU ۵ پلاس به بازار تا پایان امسال خبر داد.

فبه گزارش خودرونویس، رشاد مقیمی در حاشیه بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از این گروه در جمع خبرنگاران افزود: این گروه صنعتی افزایش ۳۰ درصدی تولید خودرو را در دستور کار خود قرار داده است و همزمان فعالیت‌های مربوط به تجاری سازی را رشد می‌دهیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: خودروی” تارا “ از بهمن امسال به بازار عرضه خواهد شد و همزمان، طراحی مهندسی یک خودروی دیگر نیز در دستور کار این گروه صنعتی قرار خواهد گرفت تا سال آینده به بازار عرضه شود.

وی اضافه کرد: همزمان با پایان ماه آذر، و سه ماه زودتر از پایان سال، از رکورد تولید سال گذشته خود عبور می‌کنیم و درخشش محصولات جدید نیز امسال در بهمن ماه خودروی تارا با موتور تی یو فایو پلاس به بازار عرضه می‌شود و حداقل هزار دستگاه از این خودرو تحویل مشتریان خواهد شد.

مقیمی گفت: امسال ارتقای کیفی ۶ محصول از تولیدات جاری خود را در دستور کار داریم که خودروی دنا پلاس اتوماتیک از سال قبل در دستور کار ما بود و امسال نهایی می‌شود.

وی افزود: همچنین امسال خودروی بهینه شده سمند سورن که سمند سال است به بازار عرضه می‌شود و خودروی رانا با سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته بزودی با حضور وزیر صنعت در گروه صنعتی نیرومحرکه قزوین رونمایی شده و به بازار عرضه خواهد شد و خودروی پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما و فرمان برقی نیز در دستور کار ما خواهد بود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در خصوص ساخت محصولات جدید در این گروه نیز گفت: هدف گذاری ما ساخت سالانه یک محصول جدید است و از بهمن امسال که خودروی تارا عرضه خواهد شد طراحی مهندسی یک خودروی دیگر نیز در دستور کار قرار می‌گیرد و کار اجرایی ساخت آن آغاز می‌شود که این خودرو در سال ۱۴۰۰ به بازار عرضه خواهد شد.

3 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟