بازدید فعالان شبکه های اجتماعی از خطوط تولید ایران خودرو

یکشنبه - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
خواندن دقیقه
خطوط تولید ایران خودرو

دارندگان کانال های پرمخاطب خودرویی، از خطوط تولید ایران خودرو بازدید کردند.این بازدید که مورد توجه فعالان شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

به گزارش خودرونویس، این بازدید که مورد توجه و استقبال بالای فعالان شبکه های اجتماعی قرار گرفت، با محوریت معرفی فرآیند توسعه، تولید و برنامه های بهبود کیفی محصولات برگزار شد.

در خلال این بازدید، مدیران ایران خودرو، توضیحات لازم فنی و کارشناسی را ارایه کردند و پاسخ گوی سوالات بازدیدکنندگان بودند.

در حال حاضر گروه صنعتی ایران خودرو در شبکه های اجتماعی مختلف داخلی در حال فعالیت بوده و به دنبال بهره‌مندی از ظرفیت‌های تاثیرگذاران این حوزه برای اطلاع رسانی به مخاطبان و جامعه درخصوص فعالیت ها و دستاوردهای خود است.

در این بازدید که به همت معاونت کیفیت و مدیریت ارتباطات ایران خودرو انجام شد، اعضا و مدیران صفحه مجازی اینستاگرامی کلوپ دناسواران، به نمایندگی از دارندگان خانواده خودروی دنا از فرآیند تولید این محصول بازدید کرده و از نزدیک با روند آن آشنا شدند.

گفتنی است، بازدید فعالان شبکه های اجتماعی از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو ادامه خواهد داشت و متقاضیان می توانند درخواست بازدید را از طریق لینک www.ikco.ir/fa/ikcovisit.aspx ارایه کنند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟