ایران خودرو کرمانشاه واحد برتر ملی و نمونه کشوری شد

سه شنبه - ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه
ایران-خودرو-کرمانشاه

ایران خودرو کرمانشاه در مراسمی که امروز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی کار و کارگر در شرکت مپنا با حضور رئیس جمهور برگزار شد به عنوان واحد برتر ملی و نمونه کشوری معرفی گردید و از مدیرعامل این شرکت تجلیل شد.

به گزارش خودرونویس،در این مراسم که در قالب سی و چهارمین جشنواره ملی امتنان برگزار شد، تقدیر و تندیس واحد نمونه ملی توسط رئیس جمهور به مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه اعطا شد.

شرکت ایران خودرو کرمانشاه توانسته با کسب امتیاز در مولفه های همچون اخذ گواهینامه های بین المللی، طراحی و اجرای چندین طرح دانش بنیان، حفظ و افزایش نیروی انسانی، توجه ویژه به مسائل رفاهی کارکنان، افزایش ظرفیت مستمر تولید، افزایش کیفیت محصول مطابق با دستورالعمل های گروه صنعتی ایران خودرو، شناسایی و بکارگیری جوانان نخبه، آموزش مستمر کارکنان و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق کم برخوردار به این عنوان دست یابد.

«محمد ملکی» مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه با ابراز خرسندی از توفیق دیدار رهبر معظم انقلاب در روز شنبه ۹ اردیبهشت ماه به مناسبت گرامیداشت روز کارگر خاطر نشان کرد: همه ما می بایست فرمایشات معظم له در خصوص حمایت از کار و کارگر، افزایش ظرفیت تولید و حمایت از کالای ایرانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی گفت: شرکت ایران خودرو کرمانشاه در میان ۴۰ هزار متقاضی که ۱۷۰ طرح آن به مرحله ملی وارد شده بود به این عنوان دست یافته است.

گفتنی است جشنواره ملی امتنان همه ساله با هدف شناسایی نخبگان حوزه کار و تولید و در جهت تجلیل از واحدهای برتر ملی،کارگروه های برتر و کارگران نمونه برگزار می گردد.

شرکت ایران خودور کرمانشاه بیش از ۴۱ هزار و ۱۱۰ دستگاه خودروی پارس تولید کرد

به گفته مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه، این شرکت در سال گذشته به ۱۶/۳ درصدی تولیدات خود را نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش داد و توانست بیش از ۴۱ هزار و ۱۱۰ دستگاه خودروی پارس تولید کند.

تاسیس ایران خودرو کرمانشاه برمبنای مصوبه سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰ به کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت و در نیمه اول امسال حدود ۱۸ هزار خودرو در این شرکت تولید شد.

کارخانه ایران خودرو کرمانشاه سوم مرداد ۹۶ با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت و مسوولان محلی در نزدیکی شهر صحنه افتتاح شد.

شهرستان صحنه با ۷۷ هزار نفر جمعیت در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟