اخبار خودرو جهان
نسخه های مقرون به صرفه تر با قدرت و تجهیزات کمتر

معرفی دو مدل جدید برای پل استار 2

سه شنبه - ۲۴ فروردین ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
پل استار 2

پل استار 2 برای اولین بار سال 2019 بود که وارد بازار جهانی شد و نسخه لانچ ادیشن آن هنوز هم در حال فروش است. این کراس اوور الکتریکی در کنار پل استار 1، تنوع محصولات این زیربرند تازه جدا شده از ولوو را بیشتر کرده و روی رشد تیراژ فروش آن تاثیر چشمگیری خواهد شد. پل استار برای جذب هرچه بیشتر مشتری به این کراس اوور الکتریکی، دو مدل جدید برای پل استار 2 عرضه کرده که برای مشتریانی که محدودیت بودجه دارند، گزینه های بسیار جذابی حساب می شوند.

مشخصات فنی پل استار 2

به گزارش خودرونویس، بزرگترین خبر عرضه یک نسخه تک موتوره برای پل استار 2 بوده که نیروی تولیدی پیشرانه الکتریکی آن به محور جلو منتقل می شود. حذف پیشرانه الکتریکی عقب که نیروی آن به چرخ های عقب منتقل می شد، به معنای از دست دادن نیمی از 408 اسب بخار قدرت ترکیبی مدل دو موتوره لانچ ادیشن است؛ ولی در این مدل تک موتور بیشینه قدرت تولیدی همین یک پیشرانه به 231 اسب بخار افزایش یافته است. شاید مهم ترین خبر در خصوص این نسخه جدید پل استار 2، عرضه آن با همان پک باتری 78 کیلووات ساعتی باشد که به موجب آن قادر به پیمایش بیشینه مسافت 420 کیلومتر در حالت شارژ کامل تحت سیکل EPA است.

نمای عقب پل استار 2

مشتریانی که تمایل به خرید نسخه دو موتوره پل استار 2 دارند ولی تمامی تجهیزات و سیستم های نصب شده روی نسخه لانچ ادیشن را نیاز ندارند، حال می توانند پل استار 2 خود را شخصی سازی کنند. بیشینه قدرت تولیدی این مدل مانند نسخه لانچ ادیشن 408 اسب بخار است، ولی مشتریان می توانند از بین پکیج های آپشن از پیش تعیین شده یکی را برای این خودرو انتخاب کنند. مجهزترین پکیج موجود، نسخه پایلوت پک بوده که دارای سیستم های کمکی راننده و ایمنی متعددی است. دیگری پکیج پرفورمنس بوده که سیستم تعلیق و ترمزهای این خودرو با سفارش آن به روزرسانی می شود و دیگری پکیج پلاس بوده که با سفارش آن ویژگی های پریمیومی همچون سانروف پانورامیک، گرمکن صندلی های جلو، مواد اولیه با کیفیت دوستدار محیط زیست و برخی تجهیزات دیگر به پل استار 2 اضافه می شوند.

داشبورد پل استار 2

از بین تمامی این پکیج های ذکر شده، پکیج پلاس قابل توجه است؛ چراکه دارای یک پمپ گرمایش مکانیکی بوده که پل استار اظهار کرده می تواند بیشینه مسافت قابل پیمایش این خودرو را تا 10 درصد در شرایطی به خصوص در آب و هوای سرد افزایش دهد. در بازه زمانی کوتاه، این پمپ مکانیکی از گرمای محیطی و گرمای پیشرانه الکتریکی استفاده می کند تا از کاهش میزان شارژ باتری در آب و هوای سرد جلوگیری به عمل آید. ضمن اینکه این تکنولوژی در دست توسعه بوده و این بدان معناست که در آینده با به روزرسانی های صورت گرفته ممکن است اثربخشی آن بیشتر شود.

نمای جانبی پل استار 2

جدا از این پکیج ها، پل استار 2 دارای رینگ های آلیاژی 19 اینچی، نمایشگرهای بزرگ و تکنولوژی هایی همچون Google Assist به صورت استاندارد است.

صندلی پل استار 2

سخن پایانی

پل استار در این لحظه مطلبی را در خصوص قیمت پایه نسخه تک موتوره پل استار 2 یا مدل پایه دو موتوره این خودرو و پکیج های مختلف آپشن اعلام نکرده است. ولی هر دو مدل یقینا قیمتی کمتر از نسخه لانچ ادیشن پل استار 2 دارند که برچسب قیمت آن چیزی معادل 60 هزار دلار است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟