تاکسی آنلاین تبریز چیست؟

یکشنبه - ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
تاکسی اینترنتی

امروزه حضور تاکسی‌های آنلاین و حجم زیاد استفاده روزانه از آنها باعث شد دید مردم نسبت به استارتاپ‌ها افزایش پیدا کند و روز به روز استفاده از تاکسی های آنلاین افزایش پیدا کند.

به گزارش خودرونویس، آنچه سبب می‌شود مسافران برای سفرهای درون شهری خود، یک اپلیکیشن را نسبت به اپلیکیشن دیگری ترجیح دهند به عواملی چون کارایی و راحتی کار با اپلیکیشن، در دسترس بودن ماشین‌های متعدد، رعایت احترام به حقوق مسافر و از همه مهم‌تر نرخ مناسب، بستگی دارد.

تاکسی اینترنتی در شهر تبریز از سال 97 آغاز به کار کرد .در شهر تبریز نیز انواع مختلفی از تاکسی های اینترنتی فعالیت می کنند.
استارت آپ های تاکسی فعال در تبریز عبارتند از :

ماکسیم

این اپلیکیشن بیشتر به عنوان اپلیکیشن روسی شناخته شده است و در شهر های زیادی از ایران فعالیت خود را آغاز کرده است که این شهر نیز از جمله این شهر ها است.

اسنپ

این اپلیکیشن که دفتر مرکزی خود را در تهران دارد و بصورت مرکزی بیش از ۱۰۰ شهر ایران را مدیریت و خدمات می دهد. اسنپ به عنوان موفق ترین اپلیکیشن حمل و نقل در ایران شناخته شده است.در تبریز نیز علاقه مندان خاص خود را دارد.

تپسی

این اپلیکیشن که دفتر مرکزی خود را در تهران دارد و اکثر سیاست های خود را مشابه اسنپ دنبال می کند ! و البته در اکثر اوقات بزرگ ترین رقیب اسنپ هم خود را معرفی می کند و بیش از ۱۰۰ شهر کشور را پوشش می دهد.

قونقا

این اپلیکیشن با دسترسی آسان و پشتیبانی شبانه روزی در شهر تبریز فعالیت خود را شروع کرده است. مانیتورینگ همزمان محدوده ترافیک و اطلاع رسانی به راننده، کاهش سفر های درون شهری و دارا بودن تاکسی خطی از مزایای این سیستم است.

تاکسیم

 

این اپلیکیشن همانند قونقا قبل از اسنپ در تبریز شروع به فعالیت کرده است. پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در روز های تعطیل و تخفیف های سفر از ویژگی های این سیستم است.

تبریز تریپ

تریپ یکی از سریع ترین تاکسی یاب های آنلاین شهر تبریز است. یکی از بخش های کاربری این اپ ، نشان دادن کسب و کار و اماکن ضروری اطراف تان است.

تاکسی اینترنتی ارس

سامانه هوشمند تاکسی اینترنتی ارس، بهترین راه برای رسیدن به هر مقصدی است که مد نظر شماست.
شما به راحتی می توانید با انتخاب مبدا و مقصد، درخواست سفر کنید و با نزدیک‌ترین تاکسی به سوی مقصدتان راهی شوید. همچنین می توانید در طول سفر، مسیر حرکت تاکسی را به صورت زنده ملاحظه فرمایید.

3.7 از 4 رای

دیدگاه شما چیست؟