تاکسی آنلاین اصفهان چیست؟

چهارشنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
تاکسی آنلاین

مدتی است که تاکسی‌های اینترنتی در شهر نصف جهان راه افتاده‌اند و با وجود مشکلات مختلفی که از جهات مختلف سر راهشان قرار گرفت اما تعدادشان در حال زیاد شدن است و دیگر فقط به یکی دو شرکتی که در ابتدای کار اصفهان را در انحصار داشتند خلاصه نمی‌شود.

به گزارش خودرونویس، مدتی است که تاکسی‌های اینترنتی در شهر نصف جهان راه افتاده‌اند و با وجود مشکلات مختلفی که از جهات مختلف سر راهشان قرار گرفت اما تعدادشان در حال زیاد شدن است و دیگر فقط به یکی دو شرکتی که در ابتدای کار اصفهان را در انحصار داشتند خلاصه نمی‌شود

کدام تاکسی اینترنتی موجود در اصفهان را انتخاب کنیم

در ابتدای آغاز به کار این تاکسی‌های اینترنتی رقابت اصلی بین تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها تاکسی بی‌سیم‌ها و تاکسی‌های شهری بود اما با افزایش تعداد این تاکسی‌های اینترنتی و رقابتی که بینشان به وجود خواهد آمد سؤالی بزرگ در ذهن مخاطبان آن نقش می‌بندد که «کدام تاکسی اینترنتی را برای سفر خود انتخاب کنم؟».

* تپسی

تپسی (TAP30) سامانه هوشمند درخواست تاکسی است که در حال حاضر در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد، تپسی از طریق اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی، شما را با سفیران (رانندگان) مرتبط می‌سازد؛ شما به راحتی، با دو کلیک می‌توانید درخواست خودرو دهید و سفری با کیفیت، ایمن و ارزان را تجربه کنید.

* دُرشکه

اولین و بهترین اپلیکیشن درخواست تاکسی در اصفهان، پس از نصب دُرشکه بر روی گوشی هوشمند خود تنها با دو کلیک مبدأ و مقصد خود را انتخاب کنید و پس از مشاهده هزینه سفر با ارسال درخواست خودرو، در کوتاه‌ترین زمان سفر خود را آغاز کنید.

* اسنپ

دنبال یک راه ساده و سریع برای درخواست خودرو هستید؟ اسنپ را از دست ندهید، با اپلیکیشن اسنپ شما تمامی رانندگان اطرافتان را به صورت زنده می‌بینید؛ فقط کافی است مبدأ و مقصدتان را مشخص کرده و درخواست اسنپ دهید تا نزدیک‌ترین خودرو شما را تا مقصد همراهی کند، به وسیله پرداخت آنلاین و اعتباری دیگر نیازی به پول نقد نیست و شما به راحتی می‌توانید هزینه سفر خود را از طریق کارت اعتباری و افزایش اعتبار حساب کاربری خود پرداخت کنید.

اسپین

اسپین، یکی دیگر از تاکسی های اینترنتی شهر اصفهان با نظارت سازمان تاکسیرانی از 13 مرداد ماه(به مناسبت ولادت حضرت امام رضا علیه السلام) به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.این اپلیکیشن به صورت کاملا بومی و دانش بنیان در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان توسعه یافته و با همکاری و حمایت سازمان تاکسیرانی و آژانس های تاکسی تلفنی شهر اصفهان فعالیت خواهد کرد. اسپین بر خلاف دیگر سامانه های ارائه کننده خدمات حمل و نقل تنها یک اپلیکیشن درخواست خودرو نیست که مسافر را به راننده وصل می کند بلکه ضمن آن با مجوز های لازم امنیت مسافر و سفر را نیز تضمین می نماید

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟