بهترین نمایندگی لوازم مصرفی فوتون

یکشنبه - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه

لوازم مصرفی فوتون آن دسته از قطعات و لوازمی هستند که پس از مدتی استفاده کارایی خود را از دست می دهند و باید با قطعه جدید جایگزین شوند.

به گزارش خودرونویس،اگر شما یا اطرافیانتان خودروهای چینی داشته باشید، حتما با چالش هایی که هنگام خرید لوازم یدکی و لوازم مصرفی پیش می آید آشنا هستید. در برخی موارد این موضوع به قدری جدی میشود که فرد تصمیم به فروش خودروی خود میگیرد و یا پیش از خرید به طور کل از خریدن این مدل از خودرو منصرف میشود. با این حال اگر بتوانید فروشگاهی معتبر بیابید که بتوانید محصولاتی با کیفیت و اصلی از آنها تهیه کنید بدون شک می تواند به شما کمک کند تا سطح رضایت خود را از خرید بالا ببرد و از مشکلات جدی که در صورت استفاده از محصولات بی کیفیت ممکن است رخ بدهد، جلوگیری میکند. در همین راستا در ادامه به معرفی لوازم مصرفی فوتون و یکی از بهترین فروشگاه هایی که میتوانید این محصولات را تهیه کنید، پرداخته خواهد شد.

آشنایی با خودروهای فوتون

اگر کمی با خودروهای روز دنیا به خصوص خودروهای چینی آشنا باشید، میدانید که یکی از برندهای برتر و فعال در این حوزه که خودروهای متنوعی نیز به ایران صادر میکند، کمپانی فوتون موتور است. از آنجایی که این روزها واردات خودروهای کمپانی های برتر مانند تویوتا و هیوندای به حداقل رسیده، در میان انتخاب های محدود خودروهای فوتون یکی از بهترین گزینه ها به شمار میرود. جالب است بدانید محصولات تولید شده توسط کمپانی فوتون تنها محدود به خودروهای سواری و شخصی نمیشود و این شرکت قدیمی یکی از بهترین های صنعت خودروسازی به شمار میرود. در ادامه به معرفی خودروهای فوتون به طور تخصصی پرداخته خواهد شد:

  • وسائط حمل و نقل عمومی فوتون

خودروهای تولید شده توسط کمپانی فوتون تنها محدود به خودروهای سواری و شخصی نمیشود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید یکی از محصولات اصلی کمپانی فوتون موتور، تولید اتوبوس های شهری و بین شهری است و بیش از 10 مدل اتوبوس با کیفیت تولید کرده است.

  • کامیونت فوتون

خرید لوازم مصرفی کامیونت فوتون

یکی دیگر از محبوب ترین مدل های فوتون، کامیون های سنگین و نیمه سنگین هستند که علاوه بر کیفیت ساخت بالا، گزینه مناسبی برای حمل بارهای سنگین به شمار میروند. از ویژگی های اصلی کامیون ها و کامیونت های فوتون میتوان به استفاده از متریال با کیفیت مانند چدن گرافیتی و همچنین عدم نیاز به میل لنگ دستی اشاره کرد. یکی دیگر از مزیت های استفاده از این مدل کامیون ها سرعت شتابگیری فوق العاده آن است و به این مدل کامیون ها اجازه میدهد تا 1 میلیون کیلومتر را بدون هیچ مشکلی حرکت کند.

  • پیکاپ فوتون

یکی از خودروهای مورد علاقه به خصوص برای آن دسته از افرادی که به سفرهای جاده ای علاقه دارند، خودروهای پیکاپ است. این خودروها علاوه بر سیستم تعلیق قدرتمند که امکان عبور از تمامی موانع طبیعی و جاده ها را میدهد، میتواند به شکل های مختلفی مانند یک وانت و یا با استفاده از کابین برای مسافرت های خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد.

  • ون فوتون

همانطور که اشاره شد فوتون محصولات مختلفی در صنعت خودروسازی و سیستم حمل و نقل عمومی تولید کرده است. یکی دیگر از محصولات پرطرفدار در همین راستا، ون وانا است که بیشتر کاربرد آن در سیستم حمل و نقل شهری است اما میتواند برای مسافرت های گروهی نیز گزینه خوبی به شمار برود.

  • خودروهای سواری فوتون

بدون شک پرطرفدارترین خودروی فوتون، خودروهای سواری شاسی بلند این کمپانی هستند که کیفیت ساخت فوق العاده ای دارند و با امکان تامین لوازم یدکی و لوازم مصرفی مورد نیاز به محبوبیت گسترده ای دست یافته اند.

لوازم مصرفی فوتون شامل چه قطعات و محصولاتی میشود؟

معرفی و آشنایی با لوازم مصرفی فوتون

به طور کلی لوازم مصرفی خودرو آن دسته از محصولاتی هستند که با گذر زمان و به پایان رسیدن عمر مفید، کارایی خود را از دست میدهند و باید با قطعات جدید جایگزین شوند. چرا که زمان و هزینه تعمیر آنها صرفه اقتصادی نداشته و ممکن است مجددا مشکلاتی را ایجاد نماید. در ادامه به طور خلاصه به معرفی مهمترین قطعات و لوازم مصرفی فوتون و همچنین کارایی آنها پرداخته خواهد شد.

  • انواع روغن

از روغن برای روان کاری و بهبود عملکرد قطعات و اجزای ماشین استفاده میشود و برای هر بخش روغن مخصوصی تولید و استفاده میشود. پرکاربردترین مدل های روغن خودرو شامل روغن موتور، روغن هیدرولیک و روغن ترمز است که استفاده از خودرو را در دماهای بالا و زمانی که قطعات اصلی ماشین تحت فشار هستند، ایمن میسازد.

  • انواع فیلتر

به طور کلی وظیفه اصلی استفاده از فیلتر در سیستم خودرو، تصفیه و جلوگیری از مواد آلاینده به سیستم خودرو است که ورود آنها در طولانی مدت سبب خرابی و به مشکل خوردن حرکت اتومبیل میشود. فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر بنزین از جمله مهمترین و شناخته شده ترین فیلترهای خودرو هستند.

  • انواع لنت

یکی از اصلی ترین قطعاتی که در سیستم ترمز خودرو موثر است و در گذر زمان به دلیل اصطکاک دچار فرسودگی میشود، لنت ترمز است که انرژی حرکتی را به گرما تبدیل کرده و در محیط پیرامون پخش میکند و باعث کاهش سرعت ماشین میشود. لنت ها در دو مدل دیسکی و کفشکی تولید میشوند و در صورتی که تعویض به موقع آنها صورت نگیرد، ممکن است دیسک چرخ آسیب دیده و سیستم ترمز به درستی عمل نکند.

  • انواع تسمه

تسمه تایم و تسمه دینام و پروانه دو مدل از مهمترین لوازم مصرفی خودرو به شمار میروند که در صورت خرابی هرکدام، حرکت خودرو به طور کامل مختل میشود. عملکرد تسمه دینام با به حرکت درآوردن فولی سر میل لنگ آغاز شده و باعث کنترل سیستم تهویه فولی واتر پمپ، فولی دینام، فولی پمپ هیدرولیک میشود.

تسمه تایم نیز یکی دیگر از لوازم مصرفی با اهمیت است که به تنظیم دقیق زمان باز و بسته شدن سوپاپ ها بر اساس موقعیت پیستون ها میپردازد.

  • واشر سرسیلندر

محفظه ای که در آن احتراق اتفاق میافتد باید کاملا آب بندی شده باشد و از ورود مواد مختلف به داخل سیلندر جلوگیری کند. واشر سرسیلندر قطعه ای از جنس مواد نسوز و فولاد است که میان سیلندر و سرسیلندر قرار میگیرد. در صورتی که این قطعه در زمان درست تعویض نشود باعث وارد شدن ترکیب آب و روغن در موتور میشود.

  • شمع خودرو

یکی دیگر از قطعات مهم و حساس خودرو، شمع و وایر شمع است که به کمک آن ها انرژی اولیه برای تامین جرقه خودرو حاصل میشود. شمع خودرو در مدل های مختلف یک الکترودی تا چهار الکترودی تولید میشود. از دیگر لوازم مصرفی پر استفاده در خودرو میتوان به قطعاتی همچون، باتری، انواع سنسور، تیفه برف پاک کن، آیینه بغل و چراغ های خودرو، لاستیک، استپر موتور، ضد یخ و آب مخزن شستشوی شیشه ها اشاره کرد.

بهترین مرکز خرید لوازم مصرفی خودروهای فوتون

یکی از مهمترین مواردی که نباید در هنگام خرید لوازم مصرفی فوتون فراموش شود، خرید محصولات و لوازم مصرفی با کیفیت است. این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و با خرید از فروشگاه های معتبر میتوان تا حد زیادی از آن اطمینان حاصل کرد.

پارتیفا یکی از فروشگاه های فعال در زمینه تامین و توضیع انواع لوازم مصرفی فوتون بوده که علاوه بر کیفیت بالای محصولات، قیمت مناسبی نیز دارند. شما میتوانید به منظور خرید لوازم مصرفی با کیفیت و یا کسب مشاوره رایگان از وبسایت این مجموعه بازدید نمایید.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟