اخبار خودرو ایران

نمایندگی 2106 لاماری ستوده آرین پارس موتور در شرق تهران افتتاح شد

شنبه - ۴ شهریور ۱۴۰۲
خواندن 2 دقیقه
نمایندگی 2106 لاماری ستوده آرین پارس موتور

چند روز پیش طی مراسمی نمایندگی 2106 لاماری ستوده در شرق تهران افتتاح شد. نمایندگی 2106 آرین پارس موتور ستوده واقع در میدان رسالت، خیابان فرجام، بین خیابان عبادی و خیابان باقری، پلاک 427 بوده که عاملیت رسمی فروش محصولات این شرکت شامل لاماری ایما محسوب می شود.

چند روز پیش طی مراسمی نمایندگی 2106 لاماری ستوده در شرق تهران افتتاح شد. این نمایندگی واقع در میدان رسالت، خیابان فرجام، بین خیابان عبادی و خیابان باقری، پلاک 427 بوده که عاملیت رسمی فروش محصولات این شرکت شامل لاماری ایما محسوب می شود.

به گزارش خودرونویس، نمایندگی 2106 لاماری ستوده مطابق با استانداردهای آرین پارس موتور ساخته شده و هویت بصری و معماری برند لاماری در طراحی قسمت های مختلف آن رعایت شده است. لازم به ذکر است که در مراسم افتتاح این نمایندگی مدیران شرکت آرین پارس موتور و برخی از اصحاب رسانه و خبرنگاران خودرویی نیز حضور داشتند.

نمایندگی 2106 لاماری ستوده آرین پارس موتور

لازم به ذکر است که نمایندگی 2106 ستوده لاماری تنها یکی از شوروم های آرین پارس موتور در سراسر کشور محسوب می شود. پیشتر شوروم لاماری در ایران مال و مدتی قبل هم شوروم مرکزی لاماری واقع در محل این شرکت افتتاح شده بود. این شوروم ستوده نیز مطابق با هویت بصری و استانداردهای تدوین شده آرین پارس موتور اجرا شده و DNA برند لاماری در آن به خوبی دیده می شود.

نمایندگی 2106 لاماری ستوده آرین پارس موتور

لازم به ذکر است که ستوده یک گروه خودرویی مولتی برند بوده که تا به امروز سابقه عرضه و فروش محصولات برندهای مختلفی را در کارنامه دارد و اکنون نیز به سراغ دریافت عاملیت برند لاماری رفته است. با توجه به سابقه خوب این شرکت در زمینه فروش، تصور می کنیم که این نمایندگی یکی از موفقیت های عاملیت های فروش این شرکت در آینده نزدیک باشد.

نمایندگی 2106 لاماری ستوده آرین پارس موتور

با افتتاح نمایندگی 2106 لاماری ستوده، تعداد نمایندگی های آرین پارس موتور در کشور به 25 عدد رسیده که از این تعداد تنها 7 نمایندگی در سطح تهران قرار دارند. این شرکت سعی کرده لوکیشن نمایندگی ها را به نوعی انتخاب کند که در تمام نقاط تهران از شرقی ترین نقطه تا غربی ترین و از شمال تا جنوب پوشش مناسبی ارائه داده باشد.

نمایندگی 2106 لاماری ستوده آرین پارس موتور

آدرس نمایندی ۲۱۰۶ لاماری ستوده

میدان رسالت، خیابان فرجام، بین خیابان عبادی و خیابان باقری پلاک ۴۲۷

شماره تماس: ۰۲۱۳۷۶۸۲

 

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟