اخبار خودرو ایران

قیمت خودروهای داخلی و وارداتی (جدول)

دوشنبه - ۲۰ آذر ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه

قیمت خودرو امروز، تغییراتی نسبت به روز گذشته دارد. افت قیمت برخی مدل‌ها نسبتاً چشم‌گیر گزارش می‌شود؛ اما در این میان خودروهایی نیز پیدا می‌شوند که افزایش ناچیز یا ثبات قیمتی را تجربه می‌کنند.

به گزارش خودرونویس،قیمت خودرو امروز، دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۴۰۲، تغییراتی نسبت به روز گذشته دارد. افت قیمت برخی مدل‌ها نسبتاً چشم‌گیر گزارش می‌شود؛ اما در این میان خودروهایی نیز پیدا می‌شوند که افزایش ناچیز یا ثبات قیمتی را تجربه می‌کنند.

با توجه به ثبات نرخ دلار در هفته‌های گذشته، شاید بتوان تنها عامل افت قیمت برخی از محصولات را در بازگشایی مجدد سامانه یکپارچه و ثبت‌نام جدید برخی شرکت‌های خودروساز دانست.

قیمت خودروهای مونتاژی

کی‌ام‌سی T۸ یکی از پیکاپ‌های پرطرفدار مونتاژی به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان افزایش قیمت دارد و به نرخ یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان رسیده است.

هایما S۵ اتوماتیک ۶ سرعته یکی از محصولات نسبتاً ارزان و مونتاژی ایران خودرو بوده که با افت ۱۰ میلیونی نسبت به روز گذشته وارد کانال یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان شد.

با مطالعه عوامل تأثیرگذار بازار خودرو می‌‎توان فهمید که تغییرات چندانی نسبت به روزهای گذشته صورت نگرفته است. نرخ دلار کماکان ثابت بوده و واردات خودروهای نو با سرعت لاکپشتی انجام می‌گیرد؛ که در این میان واردات خودروهای کارکرده نیز در حاله‌ای از ابهام است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟