فردا گشایش نمایشگاه اتوموبیلیتی ۲۰۲۲

یکشنبه - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
اتوموبیلیتی ۲۰۲۲

نمایشگاه بین‌المللی خودرو و صنایع وابسته موسوم به «اتوموبیلیتی ۲۰۲۲» از فردا با حضور ایران و صد‌ها شرکت بین‌المللی در مسکو گشایش خواهد یافت.

به گزارش خودرونویس،نمایشگاه بین‌المللی خودرو و صنایع وابسته موسوم به «اتوموبیلیتی ۲۰۲۲» از فردا با حضور ایران و صد‌ها شرکت بین‌المللی در مسکو گشایش خواهد یافت.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات، لوازم بدکی و صنایع وابسته، موسوم به «اتوموبیلیتی۲۰۲۲» از روز دوشنبه با حضور ایران و صد‌ها شرکت بین‌المللی در مرکز دائمی نمایشگاه‌های مسکو آغاز می‌شود.

غرفه ایران با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مقامات روسی افتتاح خواهد شد.

شرکت‌های بزرگ خودروسازی کشورمان و بیش از ۵۰ شرکت ایرانی تولید کننده قطعات و لوازم یدکی خودرو با محور صادرات و تولید مشترک خودرو در نمایشگاه بین‌المللی روسیه حضور خواهند یافت.

جمهوری اسلامی ایران با برپایی بزرگترین غرفه نمایشگاه، امسال حضوری پر رنگ و فعال در نمایشگاه دارد.

حضور این تعداد شرکت ایرانی فعال در صنعت خودروسازی در یک نمایشگاه بین‌المللی برونمرزی برای اولین بار در روسیه برنامه‌ریزی شده و اقدامی بی‌سابقه است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات بدکی روسیه موسوم به «اتوموبیلیتی۲۰۲۲» از ۳۱ مرداد تا سوم شهریورماه ۱۴۰۱ با حضور حدود ۶۰۰ شرکت از ۱۸ کشور و در ۳۰‌هزار متر فضای نمایشگاهی برگزار می‌شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در آستانه گشایش این نمایشگاه بین‌المللی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که این حضور فعال شرکت‌های خودروسازی کشورمان در نمایشگاه مسکو تاثیر بسزایی در صادرات خودرو و قطعات خودرویی و همچنین همکاری موثر بین دو کشور در این زمینه ایفا کند.

کاظم جلالی تصریح کرد: در حوزه خودروسازی بزرگترین شرکت‌های کشورمان از مجموعه شرکت ایران خودرو و انجمن قطعه‌سازان حضور یافته اند و پیشتر نیز برخی شرکت‌های خودرویی زیرمجموعه سایپا در مسکو حضور یافته و مذاکراتی را شرکت‌های خودروسازی روس‌ها انجام داده‌اند.

سفیر جمهوری اسلامی اسلامی ایران تاکید کرد: شرکت‌های قطعه سازی که از کشورمان به این نمایشگاه آمده اند، با وجود توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خوبی که دارند می‌توانند زمینه‌ساز همکاری‌های مکمل با طرف‌های روسی در زمینه تولید قطعات خدمات خودرویی و تولیدات مشترک شود.

وی تصریح کرد: ایران تنها کشوری است که بالاترین متراژ غرفه‌های متمرکز یک کشور را در نمایشگاه روسیه با بیش از ۹۰۰ مترمربع غرفه نمایشگاهی در سالنی به مساحت یک‌هزار و ۷۰۰ متر مربع در اختیار دارد که در طول تاریخ نمایشگاه‌های برون‌مرزی بی‌نظیر است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟