اخبار خودرو ایران

ضعیف شدن باتری ماشین در سرما و تعویض آن

سه شنبه - ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
خواندن 3 دقیقه

اگر ماشین شما در سرما روشن نمی شود ممکن است بخاطر این باشد که هوای سرد و مرطوب می‌تواند به باتری‌ها، سیستم‌های سوخت، موتورهای استارتر، دینام‌ها، روغن و حتی به کاربراتورها آسیب وارد کند.

اگر ماشین شما در سرما روشن نمی شود ممکن است بخاطر این باشد که هوای سرد و مرطوب می‌تواند به باتری‌ها، سیستم‌های سوخت، موتورهای استارتر، دینام‌ها، روغن و حتی به کاربراتورها آسیب وارد کند.

به گزارش خودرونویس، در این مقاله، نگاهی به دلایل احتمالی روشن نشدن خودروی شما می اندازیم، ابتدا به رایج ترین علت آن یعنی باتری خودرو نگاهی می اندازیم.

دلایلی که ماشین در سرما روشن نمی شود

مشکلات باتری خودرو

اگر ماشین شما در سرما روشن نمی شود، به احتمال زیاد مشکل از باتری است.

ممکن است این مشکل با باتری به باتری یا شارژ مجدد باتری برطرف شود.

علائمی که نشان دهنده وجود مشکل در باتری است:

اگر هنگام چرخاندن سوئیچ در احتراق، صدای ضعیفی شنیدید، اما موتور استارت نخورد، به احتمال زیاد باتری ماشین خالی است.

اگر باتری کاملاً خالی شده باشد یا کابل های باتری شل شده باشند، ممکن است صدایی شنیده نشود.

سایر نشانه‌های باتری کاملاً خالی، شامل روشن نشدن چراغ‌های روی داشبورد و باز نشدن خودرو از طریق قفل مرکزی ریموت است.

نحوه رفع مشکلات باتری ماشین

اگر عجله دارید، می‌توانید عملیات باتری به باتری را انجام دهید. با این حال، باید کابل های باتری به باتری و یک وسیله نقلیه دیگر را در دسترس داشته باشید.

اگر نیاز به تعویض باتری دارید می توانید با بخش پشتیبانی کیان باتری تماس بگیرید تا در اسرع وقت باتری خودروی خود را تحویل بگیرید.

نحوه نگهداری باتری خودرو در فصل زمستان

با توجه به نیاز روزافزون تجهیزات خودرویی که نیاز به برق دارند، تعمیر و نگهداری باتری بیش از هر زمان دیگری مهم است.

دمای سرد بر فرآیند شیمیایی تولید و ذخیره الکتریسیته در داخل باتری تأثیر می‌گذارد و سرعت باتری را کاهش می‌دهد و همچنین توانایی آن را برای نگه داشتن شارژ کاهش می‌دهد.

اگر به طور منظم از ماشین خود استفاده می کنید، ارزش آن را دارد که باتری خود را حداقل هفته ای یک بار در فصل زمستان شارژ کنید، به خصوص اگر بیش از سه سال از عمر باتری گذشته باشد.

باتری‌های قدیمی‌تر و ضعیف‌تر معمولاً عملکرد کمتری خواهند داشت و دمای سرد عملکرد باتری ها را بیشتر کاهش می دهد، تا جایی که باتری خیلی سریع تخلیه می شود.

اگر متوجه شده اید باتری شما به خوبی شارژ نمی‌شود، ممکن است زمان تعویض آن فرا رسیده باشد.

بنابراین بهتر است با پدیدار شدن نشانه های ضعیف شدن باتری و در نظر گرفتن زمان نسبت به خرید باتری ماشین خود قبل از اینکه در جاده بمانید اقدام نمایید.

شما جهت خرید باتری خودروی خود تنها کافیست با یک تماس باتری خود را در محل خودتان تحویل بگیرید و از خدمات حمل و نصب رایگان کیان باتری استفاده کنید.

شماره تماس کیان باتری : 02188882222

از کجا باتری ماشین بخریم؟

اگر می خواهید یک خرید مطمئن با قیمت خوب داشته باشید و در کنار خرید باتری نیاز به خدمات رایگان حمل و نصب در آدرس خودتان را دارید کیان باتری به عنوان بزرگترین استارت آپ تخصصی در زمینه فروش و نصب باتری در محل مشتریان یک گزینه ایده ال برای خرید باتری ماشین می باشد.

خدمات  باتری خودرو  در ایران شکل مدرن تری به خود گرفته است و دیگر لازم نیست شما یک روز کاری خود را صرف خرید باتری و نصب آن بکنید، بلکه می توانید باتری ماشین خودتان را به صورت تلفنی و یا اینترنتی در امداد کیان باتری ثبت کنید.

شما جهت خرید می توانید با بخش خدمات مشتریان کیان باتری تماس بگیرید تا ضمن اخذ مشاوره در خصوص باتری مناسب ماشین خودتان، با توجه به بودجه ای که دارید یک خرید درست را از میان تمامی برندها انتخاب کنید و یا اینکه با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کیان باتری و چک کردن قیمت و مشخصات انواع باتری خودرو، محصول موردنظر خودتان را انتخاب کرده و خرید را به صورت تلفنی و یا اینترنتی انجام دهید.

امدادگران کیان باتری به آدرس اعلامی مشتری مراجعه و باتری را در محل شما نصب خواهند کرد و شما نیز می توانید در زمان فرآیند ثبت خرید تا نصب آن به کارهای روزمره خود برسید.

با خرید باتری از کیان باتری چه خدماتی به مشتریان ارائه می شود؟

  1. باتری ماشین در محل آدرس مشتری نصب می شود.
  2. تست دینام خودرو و باتری مشتری انجام می شود تا در صورت نیاز باتری تعویض شود.
  3. مشتریان می توانند با تماس تلفنی با مرکز پیام کیان باتری از خدمات مشاوره رایگان این مرکز برای خرید باتری استفاده کنند.
  4. وجه باتری خریداری شده بعد از نصب از مشتری اخذ می شود تا مشتری یک خرید مطمئن داشته باشد.
  5. خدمات گارانتی خریداری شده به مشتریان ارائه می شود.
  6. کلیه خدمات حمل و نصب باتری و تست دینام به صورت رایگان ارائه می شود.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟