برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو با حضور ۱۱۰ شرکت داخلی

دوشنبه - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد از برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو و صنایع وابسته خبر داد.

به گزارش خودرونویس،علی جلوه در خصوص برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو و صنایع وابسته اظهار کرد: این نمایشگاه از ۲۴ مرداد لغایت ۲۷ مرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ برگزار خواهد شد.

وی افزود: ارائه آخرین توانمندی‌ها در این حوزه و ایجاد فرصت‌های همکاری و سرمایه‌گذاری از اهداف برگزاری این نمایشگاه است. این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع و در سالن‌های فردوسی، عطار و در فضای باز نمایشگاه مشهد برگزار خواهد شد.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد بیان کرد: تعداد کل مشارکت کنندگان در نمایشگاه ۱۱۰ شرکت بوده که از این تعداد ۴۰ شرکت از داخل استان و ۷۰ شرکت از استان‌های تهران، البرز، مازندران، اصفهان و آذربایجان شرقی و …. هستند. در این نمایشگاه نمایندگانی از کشورهای چین و ترکیه حضور دارند.

جلوه تصریح کرد: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه در حوزه‌های طراحی، تولید قطعات خودرو، حوزه واردات، توزیع و فروش قطعات خودرو و خدمات آموزشی و …. است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟