اخبار خودرو ایران

بازار داغ فروش خودروسازان در پایان ۱۴۰۲ / تمامی شرایط فروش‌ها را اینجا بخوانید

شنبه - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
خواندن 4 دقیقه

با نزدیک شدن به پایان ۱۴۰۲ تب فروش فوری و پیش فروش خودروسازان بالا رفته است. اخیرا نیز خودروسازان شرایط فروش محصولات خود را با مدل ۱۴۰۳ اعلام کرده‌اند. در ادامه قصد داریم مهم‌ترین شرایط فروش ویژه بهمن ۱۴۰۲ که همچنان فعال هستند را بیاوریم. با خودرونویس همراه باشید. پیش فروش لاماری ایما با مدل […]

با نزدیک شدن به پایان ۱۴۰۲ تب فروش فوری و پیش فروش خودروسازان بالا رفته است. اخیرا نیز خودروسازان شرایط فروش محصولات خود را با مدل ۱۴۰۳ اعلام کرده‌اند. در ادامه قصد داریم مهم‌ترین شرایط فروش ویژه بهمن ۱۴۰۲ که همچنان فعال هستند را بیاوریم. با خودرونویس همراه باشید.

پیش فروش لاماری ایما با مدل ۱۴۰۳

شرکت آرین پارس موتور شرایط جدید پیش فروش لاماری ایما با موعد تحویل ۱۲۰ روزه را اعلام کرد. پیش فروش جدید این خودرو با مدل ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ شروع می‌شود و تا روز پنجشنبه مورخ ۳ اسفندماه ۱۴۰۲ ادامه دارد. خریداران برای ثبت نام باید به سایت اینترنتی http: //sales.lamari.ir/ مراجعه کنند. مبلغ پیش پرداخت ۷۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. رنگ‌های قابل سفارش نیز سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز است.

فروش ۹ خودروی سایپا خارج از سامانه یکپارچه

طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیر تاکسی در دومین طرح سامانه یکپارچه آغاز شد.

پیرو اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیر تاکسی در دومین طرح سامانه یکپارچه و مطابق آیین نامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده و آیین‌نامه موضوع ماده ۸ قانون هوای پاک، برای کسانی که در تاریخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ پیامک برای ایشان ارسال شده می‌رساند، امکان واریز وجه مطابق جدول ذیل فراهم شده است.

فروش ۲ محصول لوکس مدیران خودرو با مدل ۱۴۰۳

ثبت نام جدید ۲ محصول مدیران خودرو از فردا ۲۸ بهمن ماه شروع شد.

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی ۲ محصول برند فونیکس تیگو ۸ پرومکس IE و فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس را به صورت اقساطی و با مدل ۱۴۰۳ و تحویل ۹۰ روزه اعلام کرده است.

این طرح فروش از ساعت ۹:۳۰ شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۳، در نمایندگی‌های مجاز این شرکت مطابق جدول ذیل فعال خواهد شد.

بر اساس این طرح فروش اقساطی خودروهای فونیکس تیگو ۸ پرو E پلاس، فونیکس تیگو ۸ پرو مکس IE با شرایط منعطف اقساطی و بلندمدت عرضه می‌شوند.

فروش فوری پژو پارس ایران خودرو

فروش فوق العاده (فراخوان) مرحله پنجاه وچهارم او لویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) گروه پارس آغاز شد.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند و اسامی ایشان به عنوان اولویت‌های اول پارس معمولی XU۷P و پارس XU۷P‌ای ال ایکس زمستان ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است امکان ثبت نام در این بخشنامه را دارند.

شروع: سه شنبه ۱۷ بهمن ماه

پایان: شنبه ۲۸ بهمن ماه

فروش یک خودروی سایپا خارج از سامانه یکپارچه شروع شد.

فروش اینترنتی نیسان تک سوز آپشنال از امروز ۲۶ بهمن در سایت سایپا شروع شد.

فروش قسطی ۴ خودروی فرداموتورز

فردا موتورز شرایط فروش چهار محصول خود را ویژه بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرده است.

فردا موتورز در بهمن ۱۴۰۲ برنامه فروش چهار محصول FMC SX۵، FMC T۵، FMC ۵۱۱ و سوبا M۴ را اعلام کرده است. این خودرو به صورت اقساطی به مشتریان عرضه می‌شوند و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی فردا موتورز فرآیند ثبت نام را انجام دهند. موعد تحویل خودروها ۱۲۰ روز کاری اعلام شده است. همچنین این شرایط فروش از ۲۴ بهمن تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ برقرار خواهد بود.

در شرایط فروش چهار محصول فردا موتورز ویژه بهمن ۱۴۰۲، یک ماه پس از عقد قرارداد و واریز پیش پرداخت، ودیعه دوم به حساب شرکت واریز می‌شود. همچنین در هنگام تحویل خودرو ودیعه سوم باید پرداخت گردد و پس از آن اقساط رسمی خودرو آغاز می‌شود.

درحال‌حاضر فردا موتورز در کنار عرضه محصولات مونتاژی خود، برنامه هایی را برای فروش و خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی دنبال می‌کند. این شرکت خصوصی به تازگی جیلی آزکارا را به عنوان یک کراس اوور هایبریدی دو دیفرانسیل در سامانه وارداتی‌ها عرضه کرده است. همچنین این شرکت خودروساز می‌خواهد تا در آینده نزدیک دو مدل از سدان‌های نشان ام جی را به صورت وارداتی به‌دست مشتریان ایرانی برساند. از سویی فردا موتورز در چند نمایشگاه قبلی جئومتری C را به عنوان یک خودروی فناورانه تمام برقی به بازار کشور معرفی کرده و گفته می‌شود که بزودی عرضه این خودروی برقی آغاز خواهد شد.

نام خودرو قیمت مصوب بهمن ۱۴۰۲ (تومان) پیش پرداخت ودیعه دوم (یک ماه پس از عقد قرارداد) ودیعه هنگام تحویل قیمت نهایی با احتساب اقساط
FMC 511 ۸۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ۳۳۲.۰۰۰.۰۰۰ ۸۳.۰۰۰.۰۰۰ ۷۹.۷۷۷.۰۰۰۰ ۹۵۳.۳۶۷.۰۰۰
FMC SX5 ۹۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ۴۹۵.۰۰۰.۰۰۰ —– ۹۶.۹۶۳.۰۰۰ ۱.۱۵۹.۰۰۰.۰۰۰
FMC T5 ۱.۳۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ۵۳۶.۰۰۰.۰۰۰ ۱۳۴.۰۰۰.۰۰۰ ۱۳۰.۷۰۴.۰۰۰ ۱.۵۶۹.۰۰۰.۰۰۰
FMC Suba M4 ۱.۹۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ۷۹۶.۰۰۰.۰۰۰ ۱۹۹.۰۰۰.۰۰۰ ۱۹۳.۲۸۲.۰۰۰ ۲.۳۳۱.۰۰۰.۰۰۰

فروش جدید کرمان موتور با جک j۴

شرکت کرمان موتور در نظر دارد طرح جدید فروش نقدی خودرو جک جی۴ را از فردا یکشنبه به مدت ۵ روز آغاز نماید.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟