افزایش 22 درصدی تولیدات ایران خودرو مازندران

شنبه - ۲۰ آذر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
ایران خودرو مازندران

تولیدات کارخانه ایران خودروی مازندران امسال ۲۲درصد افزایش یافت.

به گزارش خودرونویس،مهدی امینی مدیر شرکت ایران خودروی مازندران در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در استان از این شرکت، گفت:شرکت ایران خودروی مازندران در نیمه اول امسال ۲۲درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش تولید داشته است.

او آمار تولید خودروی این شرکت در نیمه اول امسال را ۱۸هزار و ۴۵۰دستگاه اعلام کرد و گفت: این میزان تولید مدیون تلاش و همدلی کارگران ایران خودروی مازندران است.

امینی گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان امسال ۴۲هزار دستگاه خودرو در این شرکت تولید و به بازار مصرف عرضه شود که در مقایسه با پارسال ۳۰درصد افزایش خواهیم داشت.

افزایش میانگین روزانه تولید خودرو در شرکت ایران خودروی مازندران

مدیر سایت ایران خودروی مازندران افزایش میانگین روزانه تولید خودرو در شرکت ایران خودروی مازندران را نشانگر تحقق برنامه‌های دولت در نیمه نخست امسال دانست و ابراز امیدواری کرد که این مسیر در نیمه دوم با گام‌های بلندتری ادامه یابد.

امینی به تجاری سازی روزانه تولیدات این شرکت در امسال اشاره کرد و گفت: تجاری سازی روزانه خودرو ابتدای امسال ۲۰۰دستگاه بود که در حال حاضر به ۷۸۱دستگاه رسید.

اوبا اشاره به اینکه ۸۹۱ دستگاه از خودرو‌های تولیدی ابن شرکت امسال حضوری تحویل مشتریان شده است، گفت: برنامه‌هایی به اجرا درآمد تا مشتریان ترغیب شوند هر چه زودتر خودرو‌های خریداری شده خودشان را از شرکت تحویل بگیرند.

مدیر سایت ایران خودروی مازندران گفت: هر روز و حتی در روز‌های تعطیل در حال حاضر خودرو‌ها آماده برای مشتریان بارگیری و به سراسر کشور حمل می‌شود.

او با بیان اینکه قطعه سازان خوبی در استان مازندران فعالیت می‌کنند، گفت: تولیدات آنان در خط تولید این شرکت مصرف می‌شود که همین موضوع، اشتغال غیرمستقیم زیادی ایجاد کرده است.

لزوم بالابردن سطح کیفیت خودرو و رضایت مندی مشتریان

آیت الله محمدی لایینی نماینده، ولی فقیه در مازندران هم در حاشیه بازدید از ایران خودروی مازندران بر ضرورت تقویت این صنعت در مازندران تاکید کرد و گفت: بالابردن سطح کیفیت خودرو و رضایت مندی مشتریان باید مورد توجه شرکت ایران خودرو قرار گیرد.

او بر ضرورت استفاده از خودرو‌های داخلی تاکید کرد و گفت: حمایت از تولید کنتدگان داخلی تحریم‌های دشمنان را خنثنی می‌کند.

شرکت ایران خودروی مازندران در سال۱۳۸۹ با تولید روزانه سه دستگاه خودرو فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر روزانه ۲۰۰دستگاه خودرو تولید می‌کند.

شرکت ایران خودروی مازندران در ۲۵کیلومتری جنوب شهرستان بابل، در شهرک صنعتی رجه واقع در بندپی شرقی بابل فعالیت می‌کند.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟