به گزارش خودرونویس، جی ام سی بنا دارد که هامر الکتریکی را در یک برنامه آنلاین به صورت زنده رونمایی کند؛ ولی ظاهرا این برنامه زنده چیزی متفاوت از رونمایی های آنلاینی است که تا به امروز مشاهده کرده ایم. مری بارا مدیر عامل جنرال موتورز طی یک مصاحبه رادیویی در ماه ژوئن اعلام کرده بود که این کمپانی قصد دارد از تمام تکنولوژی های مجازی و واقعیت افزوده برای رونمایی و معرفی نسل جدید هامر آن هم به صورت الکترونیکی استفاده کند.

تیزر جی ام سی هامر EV پیکاپ

با در نظر گرفتن زمان عرضه هامر الکتریکی در پاییز سال 2021، می توان اظهار کرد که این پیکاپ تقریبا همزمان با پیکاپ پر حاشیه تسلا سایبرتراک وارد بازار می شود و یقینا مشتریان سایبرتراک را به سمت خود می کشاند. بدین ترتیب مقابله و رویارویی این دو پیکاپ الکتریکی در سال 2021 یکی از جذابترین رقابت ها خواهد بود.

 

مشخصات فنی

کمپانی جی ام سی اظهار کرده که هامر الکتریکی قادر به تولید بیشینه قدرتی فراتر از 1000 اسب بخار خواهد بود و قادر است در حدود سه ثانیه از حالت سکون به مرز 96 کیلومتر بر ساعت دست یابد! جی ام سی در صحبت هایی که در خصوص هامر الکتریکی کرده همواره اظهار داشت که این پیکاپ قابلیت هایی خیره کننده ای در آفرود و بیراهه نوردی دارد و الکتریکی شدن هیچ تاثیر منفی روی قابلیت های آن نداشته است.

باتری جی ام سی هامر EV

پیشرانه الکتریکی هامر جدید از نسل جدید باتری های جنرال موتورز موسوم به Ultium تغذیه می کند که می تواند ظرفیتی بین 50 تا 200 کیلووات ساعت بسته به نیاز داشته باشند. این پک باتری پیشرفته از سیستم شارژ سریع DC سطح 2 پشتیبانی کامل کرده و به دلیل تطابق کامل با ساختار شارژ 350 کیلوواتی، می تواند به سرعت انرژی از دست رفته را در باتری خود ذخیره کند.

 

استایل ظاهری

با توجه به تیزرها، تصاویر و عکس های جاسوسی منتشر شده از این پیکاپ الکتریکی، باید اعتراف کرد که هامر جدید همانند نسل پیشین خود دارای استایلی جعبه ای شکل، عضلانی و فوق خشن است. جلوپنجره با خطوط عمودی این پیکاپ الکتریکی کاملا یادآور سبک طراحی نسل پیشین محصولات هامر است.

بدنه جی ام سی هامر EV

همچنین انتظار می رود که جی ام سی کابینی مدرن برای شامل چندین نمایشگر دیجیتال برای پشت فرمان و سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی برای هامر الکتریکی طراحی کرده باشد. همچنین پنل های سقفی این خودرو قابلیت باز شدن و برداشتن دارند تا سرنشینان در بی راهه نوردی با این خودروی الکتریکی توانمند بتوانند از هوای آزاد نیز لذت ببرند.

جنرال موتورز به لطف سرمایه گذاری 2.2 میلیارد دلاری برای تبدیل شدن به قطب تولید خودروهای الکتریکی در جهان، قصد دارد پس از تولید هامر الکتریکی به سراغ عرضه محصولات مختلفی از جمله اسیووی الکتریکی کادیلاک نیز برود.

5 از 4 رای