اخبار خودرو ایران

گردهمایی با شکوه مرسدس بنز در ایران مال

دوشنبه - ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
خواندن 4 دقیقه

روز جمعه مورخ 11 خرداد ماه به همت انجمن وسایل نقلیه تاریخی و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس موزه مرسدس بنز، گردهمایی باشکوهی برگزار شد.

روز جمعه مورخ 11 خرداد ماه به همت انجمن وسایل نقلیه تاریخی و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس موزه مرسدس بنز، گردهمایی باشکوهی برگزار شد.

به گزارش خودرونویس، این همایش به میزبانی ایران مال و از ساعت 10 صبح تا 12 برگزار شد. در این همایش بیش از صد خودروی مرسدس بنز کلاسیک و مدرن شرکت کردند که در میان آن ها مدل های خاص و ارزشمندی مانند مرسدس بنز 280SL معروف به پاگودا، چند دستگاه مرسدس بنز slc، چند دستگاه مرسدس بنز اتاق w114 و w115 معروف به معماری که در میان آنها یک مدل کوپه نیز حضور داشت.

مرسدس بنز اتاق w123 معروف به دانشجویی، مرسدس بنز اتاق w124 معروف به کپل، مرسدس بنز اتاق w140 معروف به اتاق تانک، مرسدس بنز های خاطره انگیز 170،180،190، مرسدس بنز پونتون، مرسدس بنزCL55 با کد اتاق 215، مرسدس بنز AMG GTS با کیت بدنه GTR، مرسدس بنز G63 مدل 2018، مرسدس بنز SL500 مات فکتوری، مرسدس بنز C63S و تعداد دیگر از خودروهای ارزشمند این برند دیده می‌شد.

هدف از برگزاری این گردهمایی تحقق اهداف کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در حوزه خودرو و اتومبیلرانی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ایجاد ارتباط میان مالکان و متخصصان انواع خودرو، ارائه خدمات به اعضاء کلوپ ها و کمیته های تخصصی، توسعه فعالیت های اتومبیلرانی و گردشگری، آشنایی بیشتر مردم با انواع خودروها، معرفی فعالیت ها و توانمندی های حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی است.

این همایش فرصت بی نظیری برای علاقه مندان خودرو، مخصوصا مرسدس بنز فراهم کرد تا از دیدن انواع مدل های ستاره ی نقره ای لذت ببرند. استقبال از این گردهمایی بی نظیر بود و شور و نشاط وصف ناپذیری در بین علاقه مندان موج میزد.

طرفداران فرصت این را داشتند تا انواع مدل های مرسدس بنز را در کنار یکدیگر مشاهده کنند و همچنین با توجه به تنوع و سال ساخت خودروهای حاضر در همایش، بازدید کنندگان این فرصت را داشته باشند که با پیشرفت و توسعه این برند در زمینه های طراحی و تکنولوژی در طول سالها بیشتر آشنا شوند و از این رو این گردهمایی بسیار خاص و بی نظیر بود. همچنین هم صحبتی علاقه‌مندان با مالکین باعث می شد تا افراد بتوانند از تجربیات مالکین بهره مند شوند و اطلاعات بسیار ارزشمندی کسب کنند.

در پایان از عوامل برگذاری این رویداد که باعث ایجاد یک خاطره بی نظیر و تکرار نشدنی برای مالکان و بازدیدکنندگان شد کمال تشکر را داریم.

برای بازکردن گالری، روی تصاویر کلیک کنید.
4.7 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟