اخبار خودرو جهان
برتری همواره با ژرمن هاست!

درگ ریس آلفارومئو جولیا با آئودی RS5 و ب ام و M4

دوشنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
درگ ریس آئودی RS5 با ب ام و M4

تا به امروز گروه Carwow و تیم مت واتسون، درگ ریس های جذابی را برگزار کرده و ویدیوهای آنها را شبکه های مجازی منتشر کرده اند. مت واتسون و تیمش در Carwow تا به امروز درگ ریس هایی عجیب بین خودروهای نابرابر و همچنین درگ ریس های جذاب بین سوپراسپرت ها و ابرخودروهای مختلفی را برگزار کرده است، اما این سبک درگ ریسی که به تازگی این گروه برگزار کرده اند، بیشتر از هر رقابتی برای ما هیجان انگیز است.

به گزارش خودرونویس، گروه Carwow در جدیدترین ویدیو خود اقدام به صف آرایی و رقابت بین سه خودروی کوپه قدرتمند کرده که برای هیچکس نا آشنا نیستند. این سه خودرو ضمن دارابودن عملکردی بسیار نزدیک و مشابه، برچسب قیمتی نزدیک به یکدیگر دارند؛ حال باید دید عملکرد کدام یک در کارزار درگ به دیگری برتری دارد؟

 

آلفا رومئو جولیا کوادروفوگلیو

شرکت کننده اول از ایتالیا، خودروی آلفارومئو جولیا کوادروفوگلیو است که از یک پیشرانه 2.9 لیتری شش سیلندر دو توربوشارژ با 510 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. این خودرو آنالوگ ترین شرکت کننده بین خودروهای حاضر در رقابت بوده و تنها به صورت استاندارد از یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با مبدل گشتاور بهره می برد که نیروی تولیدی پیشرانه را به چرخ های عقب بدون بهره بردن از سیستم لانچ کنترل منتقل می کند. این خودرو سبک ترین گزینه بین سه خودروی حاضر در این رقابت بوده و البته که گرانترین گزینه نیز محسوب می شود. این آلفای خوش چهره برچسب قیمتی معادل 87 هزار و 700 دلار دارد.

 

آئودی RS5

دو شرکت کننده دیگر از کشور آلمان یعنی مهد خودروهای اسپرت، با کیفیت و قدرتمند هستند. یکی از آنها آئودی RS5 بوده و دیگری نیز ب ام و M4 است. آئودی RS5 از یک پیشرانه 2.9 لیاری شش سیلندر V شکل دو توربوشارژ با 450 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور بهره می برد که نزدیک ترین رقیب به آلفارومئو محسوب می شود. البته این خودرو سنگین ترین شرکت ننده بوده و وزنی معادل 1700 کیلوگرم دارد. ولی سیستم انتقال قدرت خیره کننده کواترو چهار چرخ محرک آئودی به همراه گیربکس هشت سرعته ZF آن، عملکردی خیره کننده را برای RS5 به ارمغان آورده اند. این خودروی جذاب و قدرتمند برچسب قیمتی معادل 86 هزار و 400 دلار دارد.

 

ب ام و M4

ب ام و M4 ارزان ترین شرکت کننده در این رقابت نفس گیر بوده و برچسب قیمتی معادل 82 هزار و 400 دلار دارد. این خودرو از یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر دو توربوشارژ با 431 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. نیروی تولیدی توسط یک گیربکس شش سرعته دو کلاچه به چرخ های عقب منتقل می شود. ب ام و M4 مانند آئودی RS5 دارای سیستم لانچ کنترل برای شروع بهتر حرکت است.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟