اخبار خودرو جهان
شباهت زیاد به نمایشگر مرسدس بنز اس کلاس 2021

انتشار تیزر کابین نسل جدید هیوندای توسان

سه شنبه - ۳۱ تیر ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
تیزر کابین هیوندای توسان

کمپانی خودروسازی هیوندای مدتی پیش خبر داد که قصد دارد نسل جدید کراس اوور کامپکت سایز توسان را برای مدل 2021 معرفی کند. تا به امروز از ماه آگوست، نسل جدید این کراس اوور سایز متوسط کره ای چندین بار به هنگام تست های مختلف شکار دوربین عکاسان شده است. مضاف بر آن رندرهای مختلفی توسط طراحان گوناگون در سراسر دنیا از این خودرو پخش شده که بخش هایی از طراحی نسل جدید توسان را نمایان می کنند.

به گزارش خودرونویس، سانگیوپ لی رییس مرکز طراحی هیوندای اظهار کرد که دیزاین و طراحی المان های مختلف نسل جدید توسان مخاطب را حیرت زده خواهد کرد. همچنین اندرو تواتاهی مدیر برنامه ریزی تولید هیوندای ادعا کرد که نسل جدید توسان 2021 استایل ظاهری خیره کننده ای دارد.

 

انتشار تیزری جدید از توسان 2021

در حالی که هنوز تاریخ دقیقی توسط هیوندای برای رونمایی توسان جدید اعلام نشده، به تازگی تیزر اسکچ مانند جدیدی در یک سایت فرانسوی به نام World Scoops از توسان جدید منتشر شده است. اسکچ موجود در این پست به کابین توسان مدل 2021 نسبت داده شده که در آن نمایشگرهای متعددی در کنسول میانی، داشبورد و همچنین پشت فرمان این خودرو دیده می شود.

نمی توان منکر این موضوع شد که نمایشگرهای موجود در این اسکچ نسبت داده شده به توسان جدید شباهت بسیار زیادی به نسل جدید سیستم اطلاع رسانی MBUX مرسدس بنز اس کلاس 2021 دارد که مدتی پیش به صورت رسمی از آن پرده برداشته شد. با مطرح شدن صحبت هایی در خصوص شباهت این اسکچ و کابین به نمایشگر نسل جدید مرسدس بنز اس کلاس، هیوندای سریعا انتشار هرگونه تیزر از فضای داخلی نسل جدید توسان را تکدیب کرد و گفت:

ما تا این لحظه هیچ تیزری از نسل جدید توسان را منتشر نکرده ایم نمی توانیم این اسکچ منتشر شده را تایید کنیم.

 

شباهت این تیزر به تصاویر جاسوسی منتشر شده

اگرچه در حال حاضر در خصوص رسمی بودن طراحی داخلی هیوندای توسان جدید و این اسکچ بحث هایی شنیده شده، ولی نمی توانیم منکر این موضوع شویم که این اسکچ ها شباهت بسیار زیادی به تصاویر جاسوسی منتشر شده از کابین توسان در حال تست دارند. این تصاویر نزدیک به یک ماه گذشته توسط عکاسان سایت Motor1 در اینترنت منتشر شده بود. باید اظهار کنیم که اگر این این کابین مملو از نمایشگرهای دیجیتالی در این اسکچ روزی در نسخه تولیدی نسل جدید توسان نصب شود، تعجب چندانی نخواهیم کرد، چراکه بسیاری از خودروسازان معتبر جهانی امروزه برای محصولات آینده خود کلیدهای فیزیکی درون کابین را حذف کرده اند و به جای آن به نصب نمایشگرهای متعدد رو آورده اند. پس تعجبی ندارد که توسان جدید هم با سیاستی مشابه طراحی و تولید شود.

عکس جاسوسی نسل جدید هیوندای توسان

جدا از اما و اگرهای متعدد در خصوص نسل جدید هیوندای توسان، تا پایان سال جاری میلادی یقینا این خودرو معرفی خواهد شد. همانطور که در ابتدای مطلب بیان کردیم، تا این لحظه هیچ روز، ماه و ساعت مشخصی برای رونمایی توسان 2021 توسط هیوندای تعیین نشده است. ولی به زودی خبرهای بیشتری از این کراس اوور کامپکت کره ای را منتشر خواهیم کرد.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟