به گزارش خودرونویس، ولی جنرال موتورز قصد کنار کشیدن از بازار استرالیا و عدم دخالت در آن را ندارند و به منظور حضور با واسطه در این کشور قصد معرفی برند جدید دیگری را دارد. شاید این اقدام جنرال موتورز را نتوان به صورت کامل یک برند جدید به حساب آورد؛ ولی به نظر می رسد که جنرال موتورز قصد احداث یک موسسه در استرالیا را دارد تا به کمک آن اقدام به واردات و عرضه محصولات ویژه ای و خاصی از این کمپانی را به بازار استرالیا کند. در هر صورت برنامه جنرال موتورز چیزی خارج از این دو حالت نخواهد بود.

 

ثبت نام تجاری در استرالیا

با توجه به اطلاعات جمع آوری و منتشر شده توسط GM Authority، با توجه به ثبت نام های تجاری مختلف و پرونده های گونانگونف می توان تایید کرد که محصولات GM Special Vehicles یا همان GMSV به استرالیا عرضه خواهند شد. در واقع جنرال موتورز دو نام تجاری را در استرالیا تنها با فاصله چند روز یعنی 29 ژوئن و سوم جولای تحت ورود و عرضه محصولات GMSV و SV به استرالیا ثبت کرده که این موضوع توجه همگان را به خود جلب کرده است.

ولی متاسفانه این ثبت نام تجاری در این لحظه بسیار مبهم به نظر می رسد. چراکه GMSV و SV محصولات مختلف از دسته های مختلف و همچنین سرویس های متفاوتی از کمپانی جنرال موتورز اعم از جنگنده، قایق، کاراوان، تریلر، موتورسیکلت، دوچرخه را پوشش می دهند.

در خصوص وسایل نقلیه موتور نیز GMSV و SV شامل پیشرانه برای انواع وسایل موتوری اعم از خودرو، اتوبوس، تراک و موتورسیکلت و همنین وسایل غیر موتوری مانند فندک و جا سیگاری برای وسایل نقلیه موتوری و سایر اکسسوری هایی از این قبیل هستند. به عبارت دیگر GMSV و SV محصولات مختلفی از این کمپانی و هر چیزی که به نحوی به موتور مربوط باشد را پوشش می دهد.

شورولت کامارو در استرالیا

بالاخره جنرال موتورز در استرالیا چه خواهد کرد؟

با توجه به تمام صحبت هایی که شد می توانیم اظهار کنیم که GMSV قرار است تا راه کمپانی هولدن Special Vehicle یا همان HSV را در استرالیا ادامه دهد. در گذشته کمپانی HSV نسخه های شورولت کامارو و پیکاپ سیلورادو را با تغییر ساختار کابین از چپ فرمان به راست فرمان به بازار استرالیا عرضه می کردند.

در این لحظه مشخص نیست که جنرال موتورز توسط GMSV قصد عرضه کدام محصولات را به بازار استرالیا دارد. ولی زمزمه های ورود شورولت کوروت با کابین راست فرمان به بازار استرالیا هم شنیده می شود. در این لحظه باید این موسسه به مراحل نهایی خود با جنرال موتورز برسد و هنوز جزییات زیادی بین آنها باقی مانده است. به هر حال در آینده نزدیک جنرال موتورز در این خصوص مطالب بیشتری را منتشر خواهد کرد.

5 از 1 رای