اخبار خودرو جهان
مجهز به پیشرانه دست ساز 6.2 لیتری

معرفی نسخه ینکو S/C شورولت سیلورادو

سه شنبه - ۳۱ تیر ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
ینکو شورولت سیلورادو

ظاهرا آرزوی افرادی که علاقه داشتند نسخه ای فوق قدرتمند از شورولت سیلورادو تولید شود تا این خودرو نیز توان رقابت با پیکاپ های اسپرت و قدرتمند را داشته باشد، برآورده شده است. البته این جمله به این معنا نیست که پیکاپ شورولت سیلورادو به خودی خود کمبودی دارد؛ بلکه باید یادآور شویم شورولت موفق شده در نیمه اول سال 2020 بیشتر از 250 هزار دستگاه از مدل های مختلف سیلورادو را به فروش برساند که این رقم برای یک پیکاپ عدد خیره کننده ای است.

به گزارش خودرونویس، اما افرادی که علاقه دارند دود چرخ ها را این پیکاپ در بیاورند و قدرت و گشتاور تولیدی پیشرانه سیلورادو تا فراتر از حد نیاز افزایش یابد و همچنان این پیکاپ کاربردی بودن و کارآمدی خود را حفظ کند، یک نسخه خاص توسط شرکت Specialty Vehicle Engineering (SVE) به نام ینکو سیلورادو S/C توسعه یافته است. با معرفی این محصول متوجه می شوید که اصرار طرفداران سیلورادو برای توسعه یک نسخه فوق قدرتمند از این پیکاپ فول سایز بی دلیل هم نبوده است!

 

حضور SVE در خط تولید محصولات جنرال موتورز

خبر تولید نسخه SVE شورولت سیلورادو برای اولین بار توسط Dupont Registry مطرح شد؛ جالب است بدانید که کمپانی SVE همکاری نزدیکی را با شورولت و به خصوص برای مدل سیلورادو داشته تا بتواند پیکاپی با DNA و مشخصات نسخه اصلی سیلورادو را توسعه دهد. رابطه نزدیک شرکت SVE با شورولت باعث شده تا این کمپانی به خط تولید بسیاری از محصولات جنرال موتورز نیز ورود کند و نسبت به شخصی سازی و ارتقا بسیاری از محصولاتی که هنوز از خط تولید خارج نشده اند اقدام کند. گسترده اختیارات SVE به حدی است که این شرکت امکان دارد پیشرانه ای جدید را روی نسخه ینکو محصولات جنرال موتورز نصب کند.

نمای عقب ینکو سیلورادو

طی یک سال گذشته شرکت SVE موفق به توسعه محصولات بی نظیر و فوق جذابی مانند نسخه ینکو شورولت کامارو و همچنین مدل ینکو GMC Syclon شده که هر دو محصول نامبرده دارای پیشرانه ای فوق قدرتمند و ویژگی هایی منحصر به فرد هستند.

 

مشخصات فنی ینکو سیلورادو

پس از تمام این مقدمه چینی ها وقت اعلام مشخصات فنی نسخه ینکو شورولت سیلورادو رسیده؛ ینکو S/C سیلورادو از یک پیشرانه دست ساز 6.2 لیتری هشت سیلندر معروف با آلیاژ فورج و سرسیلندر با برش CNC بهره می برد. این پیشرانه با یک گیربکس ارتقا یافته و مجهز به سیستم کلاچ جدید و مبدل گشتاور شخصی سازی شده کوپل شده است.

پیشرانه ینکو شورولت سیلورادو

بیشینه قدرت تولیدی پیشرانه 6.2 لیتری ینکو سیلورادو 800 اسب بخار و بیشینه گشتاور تولیدی آن 976 نیوتن متر گزارش شده که بسیار فراتر از نیاز رانندگی با خودرویی پیکاپ است. ارتقا سیستم تعلیق، سیستم اگزوز ارتقا یافته و همچنین یک آپشن برای انتخاب بین 2WD و 4WD از جمله تغییرات بارز اعمال شده در این خودرو است. پشت رینگ های 22 اینچی SVE این خودرو، سیستم ترمز بزرگ برمبو رای متوقف کردن این هیولای قدرتمند نصب شده که رنگ کالیپرهای آن به انتخاب مشتری تعیین می شود. مضاف بر آن رینگ های SVE 22 اینچی سیلورادو هم در سه رنگ مختلف قابل سفارش هستند.

نکته مهم و اساسی در خصوص SVE S/C ینکو سیلورادو این است که امکان خرید و سفارش این خودرو در تمام نمایندگی های شورولت وجود دارد و تمام این مراکز نسبت به تعمیر و خدمت رسانی به این خودرو نیز فعالیت می کنند. اما اگر قصد خرید این پیکاپ فوق قدرتمند را دارید، باید عجله کنید. چراکه SVE تنها قصد تولید 50 نمونه از این خودرو را دارد.

4.7 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟