اخبار خودرو جهان
قدرتمندتر از مدل استاندارد

وولینگ wuling مینی EV نسخه ای خاص از پرفروش ترین ماشین برقی چین

سه شنبه - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
وولینگ مینی EV wuling پرفروش ترین ماشین برقی چین

وولینگ مینی EV گیم بوی ادیشن Wuling Mini EV Gameboy یک نسخه خاص از پرفروش ترین خودروی الکتریکی بازار چین بوده که در چهار تم مختلف به فروش می رسد.

طراحی وولینگ مینی EV گیم بوی ادیشن

به گزارش خودرونویس، وولینگ مینی EV گیم بوی ادیشن دارای چهار تم ظاهری مختلف بوده که همه آنها از بازی های ویدیویی الگوبرداری شده اند. اولین تم هاریکین فانتوم نام دارد که ترکی رنگ مشکی مات با خطوط قرمز براق روی بدنه است. تم دیگر Jungle Crossing بوده که دارای بدنه ای به رنگ سبز با الگوبرداری از بازهای جنگیست. تم ظاهری سوم Party Sweetheart نام داشته که دارای بدنه ای به رنگ قهوه ایست و چهارمین تم ظاهری وولینگ مینی EV گیم بوی هم Interstellar Roaming بوده که رنگی سفید دارد.

وولینگ مینی EV wuling پرفروش ترین ماشین برقی چین

درحالیکه این تغییرات ظاهری باعث شده وولینگ مینی EV گیم بوی ادیشن Wuling Mini EV GameBoy از سایر نسخه های این خودروی الکتریکی متمایز باشد، اما تغییرات مهم تر دیگری در این خودرو صورت گرفته است. این نسخه خاص دارای چراغ های جلوی بروزرسانی شده با LEDهای روشنایی در روز، جلوپنجره بازطراحی شده و سپرهای جدیدی برای جلو و عقب است. ابعاد وولینگ مینی EV گیم بوی هم تغییر کرده و این خودرو حال دارای 80 میلی متر طول بیشتر نسبت به مدل استاندارد 2997 میلی متری است. ارتفاع این نسخه هم با 17 میلی متر کاهش نسبت به مدل استاندارد به 1604 میلی متر رسیده است.

وولینگ مینی EV wuling پرفروش ترین ماشین برقی چین

مشخصات وولینگ مینی EV گیم بودی (Wuling Mini EV GameBoy)

تغییرات مهمی هم در نسخه مینی EV گیم بوی وولینگ رخ داده است. مهم ترین تغییر این ماشین برقی مینی استفاده از یک باتری 26 کیلووات ساعتی فسفات آهن بوده که نیروی لازم برای موتور الکتریکی 41 اسب بخاری وولینگ مینی EV را تامین می کند. این یک افزایش چشمگیر در زمینه قدرت نسبت به موتور 27 اسب بخاری نسخه استاندارد وولینگ است. به لطف نصب پک باتری بزرگتر روی وولینگ مینی EV گیم بوی نسبت به مدل استاندارد، مسافت قابل پیمایش این خودرو در حالت شارژ کامل نیز بیشتر شده و قادر به طی کردن حدود 300 کیلومتر در حالت شارژ کامل است که حدود 100 کیلومتری نسبت به مدل استاندارد افزایش داشته است.

دیگر موارد پیشنهادی:
5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟