به گزارش خودرونویس، این محصول جدید Wuling Asta نام دارد که به تازگی تصاویر آن در شبکه های اجتماعی و وب سایت های مختلف منتشر شده که کراس اووری جدید برای بازار چین محسوب می شود. این کراس اوور جدید Wuling به لوگوی نقره ای رنگ این شرکت مزین شده است؛ این در حالی بوده که محصولات ارزان قیمتتر Wuling دارای لوگوی قرمز رنگ بودند؛ همین موضوع نشان دهنده پریمیوم بودن و لوکستر بودن آستا نسبت به محصولات پیشین Wuling است. البته منظور ما از پریمیوم، در مقایسه با سایر محصولات شرکت Wuling است؛ چراکه این کراس اوور چینی قیمتی بین 10 هزار و 800 تا 15 هزار و 400 دلار دارد که اصلا خودرویی گران قیمت محسوب نمی شود.

Wuling آستا

کراس اوور Wuling آستا دارای طراحی سنتی با سقفی با شیب ملایم بوده که باعث شده استایلی تقریبا جعبه ای شکل داشته باشد؛ این در حالی بوده که امروزه بسیاری از کراس اوورها دارای سقف هایی با شیب تند بوده تا استایل خودروهای کوپه را تداعی کنند که طرفدار و مخالف زیادی هم دارند. بدنه این خودرو دارای تم دو رنگ بوده که حالتی مدرن و جذابتر را برای آن ایجاد کرده اند. به این صورت که سقف و ستون های A و B و C به رنگ مشکی و مخالف بدنه مزین شده اند.

کابین Wuling آستا

مشخصات فنی Wuling آستا

یکی از ویژگی های جالب این خودرو مخفی بودن خروجی اگزوز آن در زیر سپر بوده که باعث شده در نگاه اول تصور کنید با خودرویی الکتریکی رو به رو هستید. ولی Wuling آستا خودرویی درونسوز بوده و خبری از الکتریکی سازی هم در پیشرانه این خودرو نیست. این کراس اوور چینی از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ ساخت جنرال موتورز آمریکا بهره گرفته است. در واقع Wuling عضوی از جوینت ونچر SAIC موتور و جنرال موتورز محسوب می شود که به همین دلیل توانسته از پیشرانه با کیفیت آمریکایی بهره بگیرد. در آستا این پیشرانه چهار سیلندر قادر به تولید 150 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور است که برای انتقال قدرت با یک گیربکس اتوماتیک CVT کوپل شده است.

نمای عقب Wuling آستا

در این لحظه هیچ اطلاعاتی از شتاب اولیه این کراس اوور منتشر نشده، ولی خودرویی با پیشرانه 150 اسب بخاری و گیربکس CVT، به هیچ وجه سریع نخواهد بود و از یک خودروی اقتصادی انتظاری هم جز این نمی رود.

منبع Motor1
5 از 2 رای