اخبار خودرو جهان
با استتار جزیی روی بدنه و به منظور تست ترمز

فولکس واگن ID.6 در کوهستان آلپ رویت شد

چهارشنبه - ۱۹ شهریور ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
عکس جاسوسی فولکس واگن ID.6

به تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از دیگر عضو خانواده ID فولکس واگن یعنی فولکس ID. Roomzz مفهومی منتشر شده است. البته زمانی که این ون الکتریکی بزرگ سایز به بازارهای جهانی عرضه شود، انتظار می رود که فولکس واگن نام ID.6 را برای آن انتخاب کند.

به گزارش خودرونویس، اولین محصول معرفی شده خانواده الکتریکی ID فولکس واگن، خودروی هاچ بک ID.3 بوده و قرار است که به زودی این کمپانی از کراس اوور الکتریکی ID.4 برای بازار آمریکا و اروپا نیز پرده بردارد. بدین ترتیب نام ID.6 با توجه به سگمنت و اختلاف ابعادی ID Roomzz برای این MPV الکتریکی کاملا مناسب است.

عکس جاسوسی فولکس واگن ID.6 از جلو

طراحی ظاهری

این تصاویر جاسوسی هنگام تست جاده ای فولکس واگن ID.6 در جاده های آلپ در اتریش گرفته شده است. پروفیل جلوی این خودرو با استیکرهای کمی پوشانده شده و اگر کمی دقت کنید، می توانید بیشتر المان های طراحی شده در پوزه از جمله المان های کناری را مشاهده کنید. البته از آنجایی که فولکس واگن این خودرو را بدنه و المان های تولیدی تست می کند، برخی از قسمت های پروفیل جلوی آن همچنان به صورت جزیی استتار شده اند. ظاهرا مهندسین فولکس واگن برخی از المان های چراغ های جلو را نیز به دلیل اینکه نمونه تولیدی هستند، مخفی کرده اند.

عکس جاسوسی فولکس واگن ID.6 از عقب

در پروفیل جانبی فولکس واگن چندان دست به مخفی کاری و نصب کاور و استیکر نزده است. عمده استیکرهای نصب شده روی بدنه ID.6 در قسمت عقب این خودرو قرار دارند. همچنین یک مخفی کاری و استتار هم در کنار ستون C و روی شیشه جانبی انتهایی این خودرو اعمال شده که نشان می دهد این شیشه از چیزی که در این تصاویر می بینیم ابعاد بزرگتری دارد. مهندسین فولکس واگن همچنین قسمت هایی از چراغ های عقب این خودرو را با استیکر به طور کامل پوشانده اند.

روی قسمت هایی از چراغ های عقب نیز برچسب نصب شده، بدین ترتیب انتظار می رود که زمانی که این برچسب ها از روی چراغ برداشته شدند، گرافیک لامپ ها با چیزی که از روی این برچسب ها نمایان است، مقداری متفاوت باشد. با توجه به نصب لوگوی Brake Test (تست ترمز) در پروفیل عقب، کاملا مشخص است که فولکس واگن با چه هدفی و به چه منظوری این مینی ون الکتریکی را به جاده های کوهستانی آلپ در اتریش برده است.

عکس جاسوسی فولکس واگن ID.6 از بغل

مشخصات فنی

همانند سایر محصولات خانواده الکتریکی ID فولکس واگن، مینی من الکتریکی ID.6 نیز روی پلتفرم الکتریکی ماژولار فولکس توسعه یافته است. نسخه مفهومی این خودرو یعنی ID. Roomzz به دو موتور الکتریکی مجهز شده بود که روی هم رفته 302 اسب بخار قدرت را تولید می کردند. این خودروی مفهومی یک باتری 82 کیلووات ساعتی داشت که به موجب آن ID Roomzz تحت سیکل WLTP اروپا قادر به پیمایش 450 کیلومتر مسافت در حالت شارژ کامل شده بود.

 

کمپانی جوینت ونچر FAW-VW Foshan در چین تا به امروز حداقل اقدام به تولید دو نسخه پیش تولید از فولکس واگن ID.6 کرده است. لازم است یادآوری کنیم که FAW شریک تجاری چینی فولکس واگن بوده و این برند آلمانی به واسطه همکاری با FAW و استفاده از خط تولید و سایت های تجاری این شرکت بازار چین را تحت سلطه خود در آورده است.

ظاهرا قرار است که تولید انبوه فولکس واگن ID.6 در این کارخانه Foshan از سال 2021 آغاز شود. همچنین نسخه های قابل عرضه در اروپا و آمریکای ID.6 نیز با فاصله کمی از معرفی نسخه بازار چین، رونمایی خواهند شد.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟