مشخصات فنی فولکس واگن کرفتر Crafter کمپر ون

به گزارش خودرونویس، فولکس واگن کرفتر Crafter کمپر ون دارای 6.8 متر طول و 2 متر عرض بوده و واقعا کمپری بزرگ و همه فن حریف و کامل محسوب می شود. فولکس کرفتر کمپر در سه تریم کمپر ون، کمپر ون استایل و گرید به بازار عرضه می شود که نسخه گرید دارای تجهیزات آفرودی از برند مطرح  Seikelاست. نسخه آفرودی فولکس واگن کرفتر Crafter کمپر دارای کیت لیفت سیستم تعلیق بوده که 30 میلی متر ارتفاع آن را نسبت به سایر مدلها بیشتر کرده و دارای صفحه های محافظ در زیر بدنه، محافظ کمک فنرهای عقب، رینگ های استیل و تایرهای آفرودیست. همچنین این نسخه به صورت آپشنال به اسنورکل نیز مجهز می شود تا بتوان در آب نیز با آن حرکت کرد!

فولکس واگن کرفتر کمپر ون

فولکس واگن کرفتر Crafer کمپر ون در هفت رنگ قابل سفارش بوده که چهار ترکیب دو رنگ نیز برای آن عرضه شده است. همچنین یک سایبنان جانبی نیز جزو تجهیزات استانداردی بوده که برای کرفتر کمپر نصب می شود.

فولکس واگن کرفتر کمپر ون

فولکس واگن کرفتر Crafter کمپر ون دارای یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربودیزل بوده که قادر به تولید 174 اسب بخار قدرت و 410 نیوتن متر گشتاور است. این خودرو به صورت استاندارد دارای سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک فولکس موسوم به 4Motion است.

فولکس واگن کرفتر کمپر ون

کابین فولکس واگن کرفتر Crafter کمپر ون

صندلی های عقب فولکس واگن کرفتر Crafter در صورت نیاز به یک تخت دو نفره تبدیل می شود. صندلی های جلو نیز امکان تبدیل به یک تخت کوچکتر را دارند. اگر محیطی که در آن کمپ زده اید هوا گرم بود، یک سیستم تهویه یا کولر درجا با دو فن برای کرفتر کمپر تعبیه شده است. اگر هم هوا سرد شد، یک بخاری درجا دیزلی برای این کمپر تعبیه شده است.

فولکس واگن کرفتر کمپر ون

فولکس واگن کرفتر کمپر کابینی با دیزاین بسیار جذاب و مدرن دارد. دیوارهای داخلی، سقف و کابینت ها و قفسه های تعبیه شده درون کابین همگی به رنگ سفید هستند. تخت تعبیه شده در قسمت عقب کابین به رنگ خاکستری روشن است. کف کابین هم دارای تریم چوبی سایه روشن است. آشپزخانه تعبیه شده برای فولکس واگن کرفتر کمپر دارای یک اجاق گاز دو شعله، مایکرویو و یخچال فریزر است. همچنین یک حمام کامل به همراه سرویس بهداشتی با دوش درون کابین این خودرو تعبیه شده است. فولکس واگن ظرفیت مخزن آب خوراکی و تمیز و مخزن آب فاضلاب این کمپر را اعلام نکرده است.

فولکس واگن کرفتر کمپر ون

برای اینکه اقامت در طبیعت با فولکس واگن کرفتر کمپر جذابتر شود، یک تلویزیون درون کابین نصب شده است. کرفتر کمپر دارای باتری لیتیومی و پنل خورشیدی برای شارژ و همچنین تامین انرژی الکتریکی در حین اقامت در طبیعت است.

منبع Motor1
5 از 4 رای