اخبار خودرو ایران
با حضور بیش از 70 کشنده خاص از برندهای مختلف

دیزلیران نخستین گردهمایی کشنده های تیونینگ شده را برگزار کرد

شنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
خواندن 4 دقیقه
دیزلیران نخستین همایش کشنده های تیونینگ شده خاص 1402

دیزلیران نخستین گردهمایی کشنده های تیونینگ شده را با بیش از 70 کشنده از برندهای مختلف از جمله اسکانیا، ولوو، داف، مرسدس بنز، دیما، رنو، ماک و … برگزار کرد.

به گزارش خودرونویس، دیزلیران یک مرکز خرید و فروش خودروهای تجاری از کامیونت تا کشنده بوده که فعالیت خود را نزدیک به 10 سال پیش با اخد نمایندگی فروش محصولات آرین دیزل و کامیونت های جک آغاز کرد. این مجموعه طی این سالها نمایندگی فروش برندهای دیگری از جمله سایپا دیزل و … هم اخذ کرده و هم اکنون یکی از بزرگترین مراجعه خرید و فروش خودروهای تجاری در ایران محسوب می شود. حال هم نخستین گردهمایی کشنده های تیونینگ شده در دیزلیران برگزار شده است.

دیزلیران نخستین همایش کشنده های تیونینگ شده خاص 1402

الهام نظری مدیرعامل دیزلیران اعلام کرد که در خارج از کشور به صورت مداوم همایش های مختلفی برای کامیونت ها و کشنده برگزار می شود. اما در ایران خلا چنین مراسم هایی برای دارندگان خودروهای تجاری و همچنین علاقمندان به این صنف حس می شود. به همین جهت دیزلیران برای تحول صنعت خودروهای تجاری و برگزاری رویدادی مدرن ابتدا سال گذشته همایشی را با حضور ده ها کامیونت 6 تا 10 تن از برندهای مختلف برگزار کرد. اما امسال دیزلیران نخستین گردهمایی کشنده های تیونینگ شده را با حضور بیش از 70 کشنده خاص از برندهای مختلف برگزار کرد.

دیزلیران نخستین همایش کشنده های تیونینگ شده خاص 1402

وی اظهار کرد که تمام خودروهای حاضر در این گردهمایی کشنده های تیونینگ شده، خاص و شخصی سازی بوده و هریک بالغ بر 500 میلیون تومان جهت شخصی سازی هزینه شده بودند.

الهام نظری اظهار کرد که 10 سال پیش که دیزلیران فعالیت خود را در عرصه خرید و فروش خودروهای تجاری آغاز کرد، روش کار به صورت سنتی بوده و مشتری از سراسر ایران باید به صورت حضوری به این مجموعه برای مشاهده و خرید خودرو مراجعه می کرد. اما دیزلیران سعی کرد طی این سالها فعالیت نوین تری داشته باشد و با تاسیس سایت دیزلیران، خودروهای تجاری مختلف را در اینستاگرام و وب سایت برای فروش قرار دادند. وی اظهار کرد که اکنون نزدیک به 80 الی 90 درصد مشتریان افرادی هستند که از طریق بستر آنلاین برای خرید خودروی تجاری مراجعه می کنند و بخش زیادی از پروسه از جمله واریز بیعانه و … به صورت آنلاین بوده و صرفا برای انتقال سند و کارهایی از این قبیل به صورت حضوری مراجعه می کنند.

دیزلیران نخستین همایش کشنده های تیونینگ شده خاص 1402

لازم به ذکر است که دیزلیران صرفا کشنده ها و کامیونت های صفر کیلومتری که عاملیت آنها را دارد عرضه نمی کند. بلکه بسیاری از مشتریان این مجموعه که قصد دارند کامیونت یا کشنده کارکرده خود را آگهی کنند، می توان از پلتفرم این شرکت در شبکه های اجتماعی از جمله وب سایت، اینستاگرام و … استفاده کنند و خودروی خود را در این بسترها آگهی کنند.

دیزلیران نخستین همایش کشنده های تیونینگ شده خاص 1402

لازم به ذکر است که دیزلیران در حال حاضر شعب متعددی در ایران از جمله دو شعبه در تبریز، یک شعبه در قم، یک شعبه در شهر تهران و یک شعبه در اسلامشهر داشته و در آینده تصمیم دارد تعداد شعب خود را در ایران افزایش دهد. از جمله موفقیت های دیزلیران می توان به کسب عنوان نمایندگی برتر آرین دیزل در سال جاری اشاره کرد.

دیزلیران نخستین همایش کشنده های تیونینگ شده خاص 1402

یکی از نکات جالب مجموعه دیزلیران این بوده که مدیرعامل آن یک خانم بوده و در این صنعت کمتر دیده شده که بانوان نسبت به کامیونت ها و کشنده علاقه داشته باشند. دیزلیران با برگزاری گردهمایی کشنده های تیونینگ شده در ایران نشان داد که این صنعت علاقمندان بسیاری از سراسر ایران دارد و افراد برای بازدید از این گردهمایی از سراسر ایران خود را به شعبه اسلامشهر دیزلیران واقع در میدان نماز رسانده بودند. این گردهمایی که عصر روز پنج شنبه برگزار شد، بیش از 10 هزار بازدیدکننده داشت.

4 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟