به گزارش خودرونویس، تفاوت نسخه Capstone تویوتا تاندرا با نمونه های معمولی در چیست؟ اول تفاوت در قطعات کرومی استفاده شده روی بدنه است. این نسخه به وفور دارای قطعات کرومی بوده و قسمت هایی مانند قاب آینه ها، دستگیره درب ها، جلوپنجره مش بندی شده و عبارت تاندرا روی درب حوض بار، کرومی هستند. قطعا بارزترین قسمتی که دارای تریم کرومیست، رینگ های 22 اینچی این خودرو هستند که بزرگترین سایزی بوده که تا به امروز تویوتا روی یک پیکاپ فول سایز نصب کرده است.

نمای عقب تویوتا تاندرا Capstone 2022

اما نسخه Capstone تویوتا تاندرا به عنوان یک مدل پرچمدار به مراتب فراتر از یک تریم کرومی در بدنه است. این پیکاپ فول سایز دارای رکاب های تاشو به صورت برقی بوده که درون بدنه جمع می شود و هنگام سوار و پیاده شدن، باز می شود. این خودرو همچنین دارای تودوزی چرمی سوزن زنی شده به رنگ مشکی و سفید بوده و روی داشبورد نیز با تریم چوب طبیعی تزیین شده است. هنگام باز کردن درب ها نیز، لوگوی Capstone در سمت سرنشین داشبورد به صورت نورپردازی شده، به شما خوشآمد گویی می کند.

کابین تویوتا تاندرا Capstone 2022

این نسخه به صورت استاندارد دارای مونروف پانورامیک شیشه ای و پله حوض بار است. برای اینکه نسخه Capstone از مدلهای استاندارد تویوتا تاندرا متمایز شود، تویوتا شیشه های جلوی آکوستیک برای آن نصب کرده که کابین مقداری ساکت تر شود. در صورت پرداخت مبلغ اضافی نیز می توان سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم اتوماتیک ارتفاع برای اکسل عقب را روی تاندرا نصب کرد که سواری نرم تری را به ارمغان می آورد.

صندلی تویوتا تاندرا Capstone 2022

مشخصات ماشین تویوتا تاندرا Capstone 2022

این نسخه پرچمدار پیکاپ تاندرا، به پیشرانه i-Force Max هیبرید تویوتا مجهز شده که نشان کرومی آن روی کاپوت نصب شده است. این پیشرانه 3.5 لیتری توربوشارژ شش سیلندر به کمک موتور الکتریکی خود قادر به تولید 437 اسب بخار قدرت و 790 نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این پیشرانه الکتریکی سازی شده توسط یک گیربکس اتوماتیک 10 سرعته به هر چهار چرخ منتقل شده و این پیکاپ را قادر ساخته تا جسمی به وزن 4610 کیلوگرم را یدک بکشد.

لوگو تویوتا تاندرا Capstone 2022

قیمت تویوتا تاندرا Capstone

این نسخه پرچمدار Capstone تویوتا تاندرا تنها با استایل CrewMax قابل سفارش بوده که دارای حوض باری به طول 167.6 سانتی متر است. در این لحظه هیچ مطلبی در خصوص قیمت این نسخه اعلام نشده؛ ولی مدل 1794 تویوتا تاندرا 2022 که با همین پیشرانه هیبریدی عرضه می شودف قیمتی معادل 61 هزار دلار دارد. بنابراین این نسخه باید قیمتی در محدوده 70 هزار دلار داشته باشد.

عکس تویوتا تاندرا Capstone 2022

 

5 از 2 رای