به گزارش خودرونویس، نسل فعلی تویوتا پرادو یکی از قدیمی ترین شاسی بلندهای در حال عرضه به بازار جهانی بوده و نزدیک به 13 سال پیش رونمایی شده است. طی این سالها تویوتا پرادو چندین بار زیر تیغ جراحی برای فیس لیفت رفته و حال معرفی نسخه مشکی مات مقداری این خودروی سالخورده و قدیمی را بروزتر جلوه می کند. ظاهر تویوتا پرادو جدید قرار است که سال آینده رونمایی شود. تغییرات اجرا شده در تویوتا پرادو مشکی مات صرفا به طراحی ظاهری و کابین محدود شده اند.

تویوتا پرادو مشکی مات matt black 2022

ظاهر تویوتا پرادو مشکی مات 2022

پکیج مشکی مات تویوتا پرادو به سادگی از سایر پکیج های این خودرو قابل تشخیص است که دلیل آن تریم مشکی مات جلوپنجره، تم دودی چراغ ها، رنگ مشکی مات روف راک، قاب آینه ها و تریم درب فضای بار و همچنین رینگ های 18 اینچی آلیاژی این خودروست. چراغ های جلو تویوتا پرادو مشکی مات دارای قابلیت تنظیم ارتفاع به صورت خودکار هستند و آینه ها نیز به صورت الکترونیکی قابلیت تاشوندگی دارند. تویوتا پرادو مشکی مات تنها به رنگ سفید و مشکی قابل سفارش است.

تویوتا پرادو مشکی مات matt black 2022

داخل کابین تویوتا پرادو مشکی مات 2022

تویوتا پرادو نسخه مشکی مات 2022 دارای تودوزی چرمی به رنگ مشکی، تریم چوبی روی داشبورد، نمایشگر لمسی 9 اینچی میان داشبورد با رهیاب و تلویزیون و سیستم صوتی با شش بلندگو است. تویوتا پرادو نسخه مشکی مات 2022 دو مدل های پنج نفره (دو ردیف صندلی) و هفت نفره (سه ردیف صندلی) قابل سفارش است. این خودرو دارای پکیج تویوتا Safety Sense بوده که شامل کروز کنترل تطبیقی به صورت استاندارد و رادار نقطه کور و هشدار ترافیک در عقب به صورت آپشنال است.

تویوتا پرادو مشکی مات matt black 2022

مشخصات فنی تویوتا پرادو مشکی مات 2022

در اروپا تویوتا پرادو سری 150 تنها با موتور دیزلی عرضه شده. اما در آسیا نسخه دیزلی در کنار نسخه بنزینی عرضه شده است. تویوتا پرادو مشکی مان با یک موتور توربودیزل 2.8 لیتری با 201 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور یا یک موتور بنزینی چهار سیلندر 2.7 لیتری با 161 اسب بخار قدرت و 246 نیوتن متر عرضه شده است. در هر دو مدل نیرو توسط گیربکس شش دنده اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می شود.

تویوتا پرادو مشکی مات matt black 2022

تویوتا پرادو مشکی مات هم اکنون در بازار ژاپن عرضه شده و قیمتی بین 33 تا 39 هزار دلار دارد که چیزی معادل 1.1 تا 1.3 میلیارد تومان به پول ایران می شود! نسل فعلی تویوتا پرادو با کد اتاق J150 در سال 2009 رونمایی شده و در سال 2013 و 2017 فیس لیفت های سنگینی شده و ظاهرا قرار است که نسل جدید پرادو در سال 2023 به صورت رسمی پس از 14 سال رونمایی شد.

 

 

منبع Carscoops
5 از 2 رای