اخبار خودرو جهان
قادر به پیمایش 484 کیلومتر مسافت در حالت شارژ کامل

کمپر الکتریکی Thor Vision ویژن معرفی شد

سه شنبه - ۵ بهمن ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
کمپر الکتریکی thor Vision ویژن

درست است که خودروهای الکتریکی آینده صنعت خودروسازی دنیا هستند؛ ولی آیا شما حاضر به خریدن یک کمپر الکتریکی هستید؟ یکی از طرفداران پر و پا قرص کمپرهای الکتریکی کمپانی Thor بوده و به تازگی یک کمپر تمام الکتریکی کانسپت را رونمایی کرده تا پیش نمایی از موتورهوم ها و کاراوان های الکتریکی آینده را به ما نشان داده باشد. این کمپر الکتریکی Thor Vision (ویژن) نام دارد و می توان تمام خانواده را به آن به گردش و طبیعت برد. بدون آنکه سوخت فسیلی مصرف شود. ولی سوال اصلی اینجاست که آیا این کمپر الکتریکی می توان نسبت به کمپرهای بنزینی و دیزلی برتر باشد؟

به گزارش خودرونویس، همانند سگمنت خودروهای سواری و پیکاپ ها، سگمنت کمپر ون ها نیز به سمت الکتریکی شدن می روند. به تازگی شرکت های مختلفی از جمله خودروسازان مطرح جهانی به سمت تولید کمپر ون های الکتریکی رفته اند. ولی این کمپر الکتریکی Thor با همه آنها تفاوت داشته و می توان گفت که یک سر و گردن بالاتر است. کمپانی Thor در واقع مالک شرکت Airstream بوده که مدتی پیش یک کمپر الکتریکی معرفی کرده بود.

کمپر الکتریکی thor Vision ویژن

مشخصات کمپر الکتریکی Thor ویژن Vision

کمپر الکتریکی Thor ویژن (Vision) در حال حاضر یک خودروی مفهومیست. ولی بسیاری از ویژگی های کلیدی و مهم این خودرو که در نسخه تولیدی هم وجود  دارد، منتشر شده است. کمپر الکتریکی Thor در میان رقبا بیشترین مسافت را در حالت شارژ کامل باتری های خود طی می کند. به گفته این شرکت، کمپر الکتریکی Thor ویژن در حالت شارژ کامل 484 کیلومتر مسافت طی می کند که تقریبا دو برابر مسافت قابل پیمایش سایر کمپرهای الکتریکی رقیب است.

کمپر الکتریکی thor Vision ویژن

کمپر الکتریکی Thor ویژن کاملا مطابق عصر دیجیتالی توسعه یافته و دارای نمایشگرهای دیجیتالی در پشت فرمان و همچنین نمایشگر دیجیتالی در میان داشبورد برای سیستم مالتی مدیا است. همچنین یک نمایشگر دیجیتالی برای مدیریت قدرت و انرژی درون کابین این خودرو نصب شده که مالکان می توانند میزان شارژ باتری و عمر آن را کنترل کنند.

کمپر الکتریکی thor Vision ویژن

کمپر الکتریکی Thor Vision ویژن به معنای واقعی یک موتورهوم و کاروان سفری بوده که ضمن دارابودن همه قابلیت های کمپرهای بنزینی، می توانید بدون آلایندگی و سر و صدا به وسیله آن به دل طبیعت بزنید.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟