نمایشگاه خوردو

برگزاری نمایشگاه خودرو تهران 1402 خارج از شهر آفتاب

سه شنبه - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
خواندن 1 دقیقه
برگزاری نمایشگاه خودرو تهران 1402 خارج شهر آفتاب

پس از بدعت شرکت شهر آفتاب در انتخاب مجری و برگزاری نمایشگاه خودرو تهران 1402 و عدم استقبال خودروسازان، قرار است این رویداد خارج از شهر آفتاب برگزار شود.

یک منبع آگاه از برگزاری نمایشگاه خودرو تهران 1402 خارج از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خودرونویس، پس از بدعت شرکت شهر آفتاب در روند انتخاب مجری نمایشگاه خودرو تهران 1402 و عدم استقبال خودروسازان از شیوه برگزاری نمایشگاه خودرو با کنسرسیوم، قرار است این رویداد مهم در مکانی به غیر از شهر آفتاب برگزار شود.

بر همین اساس یک منبع آگاه گفت: در پی عدم‌ استقبال شرکت‌های خودروسازی از شیوه برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب و مذاکرات خودروسازان، نمایشگاه خودرو تهران در مکانی جدید برگزار خواهد شد.

این منبع آگاه افزود: تا امروز خودرو سازان تن به شیوه برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب نداده اند و بدنبال برگزاری نمایشگاه در فضای جدیدی هستند.

بنابراین گزارش، خودروسازان در حال مذاکره برای برگزاری نمایشگاه خودرو تهران 1402 خارج از شهر آفتاب هستند تا بتوانند در یکی از مهم‌ترین رویدادهای خودرویی کشور با شیوه مرسوم برگزاری نمایشگاه خودرو در پایتخت حضور یابند.

یادآور می‌شود؛ نمایشگاه خودروی تهران 1402 که پس از سال‌ها وقفه در چهار سال گذشته از سر گرفته شده است با کارشکنی و تغییر سیاست شرکت‌ نمایشگاهی شهر آفتاب و انتخاب یک کنسرسیوم برای برگزاری نمایشگاه با شکست مواجه شد و خودروسازان در تلاش برای برگزاری نمایشگاه با شیوه استاندارد و مرسوم در مکانی جدید هستند.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟