اخبار خودرو جهان
گزینه مناسب برای واردات به ایران با قیمت پایه 20 هزار دلاری

نسل جدید سوبارو کراس ترک 2023 معرفی شد

یکشنبه - ۱۳ آذر ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
2023-subaru-crosstrek- سوبارو کراس ترک (1)

سوبارو کراس ترک که در برخی از بازارهای جهانی با نام XV شناخته می شود، یک کراس اوور کوچک و جمع و جور با سیستم انتقال قدرت جلومحرک است. سومین نسل سوبارو کراس ترک Crosstrek 2023 در دو نسخه تورینگ و لیمیتد به بازار ژاپن معرفی شده که نسخه پایه آن دارای سیستم انتقال قدرت جلومحرک بوده و به صورت آپشنال می توان این خودرو را با سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک سفارش داد.

به گزارش خودرونویس، تصور غلطی در خصوص سوبارو وجود دارد و بیشتر افراد چنین باور دارند که همه محصولات این خودروساز ژاپنی به صورت استاندارد دارای سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک است. این در حالیست که سوبارو BRZ صرفا دارای سیستم انتقال قدرت عقب محرک بوده و محصولاتی از این برند که در سگمنت Kei car های بازار ژاپن هستند نیز دارای سیستم انتقال قدرت جلو محرک هستند. همچنین کراس اوور تازه رونمایی شده رکس Rex نیز دارای سیستم انتقال قدرت جلومحرک بوده و سوبارو کراس ترک 2023 نیز که به تازگی رونمایی شده نیروی موتور به چرخ های جلوی آن منتقل می شود.

2023-subaru-crosstrek- سوبارو کراس ترک (1)

مشخصات فنی سوبارو کراس ترک Crosstrek 2023

قلب تپنده سوبارو کراس ترک دارای پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی بنزینی بوده که قادر به تولید 145 اسب بخار قدرت در 6000 دور بر دقیقه و 188 نیوتن متر در 4000 دور بر دقیقه است. یک موتور الکتریکی نیز در کنار آن نصب شده که قادر به تولید 13 اسب بخار قدرت و 65 نیوتن متر گشتاور است. اعداد و ارقام مربوط به عملکرد سومین نسل سوبارو کراس ترک 2023 هنوز اعلام نشده، ولی قطعا مشتریان این خودرو عملکرد در اولویت های اول برای خرید نیست.

2023-subaru-crosstrek- سوبارو کراس ترک (1)

جدا از اینکه نسخه جلومحرک یا تمام چرخ محرک سوبارو کراس ترک را خریداری کنید، فاصله کف این خودرو از سطح زمین 200 میلی متر است. وزن سوبارو کراس ترک بسته به سطح آپشن ها و سیستم انتقال قدرت بین 1540 تا 1620 کیلوگرم است. در حال حاضر پیشرانه دیگری برای نصب روی سوبارو کراس ترک وجود ندارد.

2023-subaru-crosstrek- سوبارو کراس ترک (1)

یکی از جذابیت های سوبارو کراس ترک برای مشتری، اکسسوری های متنوعی بوده که برای این خودرو عرضه شده که برخی از آنها برند STI را نیز دارند. این اکسسوری ها شامل رینگ و لاستیک، خروجی اگزوز در مرکز سپر عقب، اسپویلر سقفی، استرس بار و کلید استارت/ استاپ قرمز رنگ داخل کابین است.

2023-subaru-crosstrek- سوبارو کراس ترک (1)

قیمت سوبارو کراس ترک 2023 در مدل تورینگ با سیستم انتقال قدرت جلومحرک 20 هزار دلار بوده و قیمت سوبارو کراس ترک 2023 در مدل لیمیتد با سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک 25 هزار دلار اعلام شده است. با توجه به پیشرانه تنفس طبیعی، قیمت و کیفیت بالای این خودرو، سوبارو کراس ترک 2023 را می توان گزینه مناسبی برای عرضه به بازار ایران دانست.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟