اخبار خودرو ایران
آغاز امداد نوروزی 1402 فردا موتورز

سوبا M4 هیبرید و FMC T5 فیس لیفت سال 1402 رونمایی می شود

پنجشنبه - ۲۵ اسفند ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
سوبا M4 هیبرید FMC T5 فیس لیفت امداد نوروزی 1402 فردا موتورز (1)

فردا موتورز در سال جاری تیراژ قابل توجهی از محصولات اف ام سی FMC را در کنار محصولاتی جدید راهی بازار ایران کرد. ضمن اینکه صنایع خودروسازی فردا برند تجاری خود یعنی فردا دیزل را هم معرفی کرد و رسما وارد حوزه خودروهای تجاری شد. در آخرین روزهای سال جاری فردا موتورز نشست خبری با محوریت اقدامات صورت گرفته در سال جاری و همچنین برنامه های آتی در سال 1402 را برگزار کرد و همزمان امداد نوروزی 1402 فردا موتورز نیز آغاز به کار کرد.

به گزارش خودرونویس، محمدرضا آریان نژاد معاون بازاریابی گروه خودروسازی فردا اظهار کرد که در در سال جاری نمایندگی های این شرکت از 23 عدد به 47 عدد افزایش یافته است. با این وجود فردا موتورز همچنان در سال آینده به توسعه شبکه نمایندگی های خود توجه می کند تا دریافت خدمات پس از فروش در سراسر ایران برای مشتریان خودروهای FMC ساده تر شود.

سوبا M4 هیبرید FMC T5 فیس لیفت امداد نوروزی 1402 فردا موتورز (1)

وی در ادامه بیان کرد که فردا موتورز مدتی پیش کراس اوور اف ام سی FMC SX5 پلاس را با موتور توربوشارژ و امکانات بیشتر رونمایی کرد و خبر داد که این کراس اوور طی سه ماه نخست سال 1402 به بازار عرضه می شود.

سوبا M4 هیبرید FMC T5 فیس لیفت امداد نوروزی 1402 فردا موتورز (1)

فردا موتورز در سال جاری برند لاکچری سوبا را معرفی کرد که خودرو سوبا Suba M4‌ که پیشتر با نام اف ام سی FMC M4 آن را می شناختیم را نیز معرفی کرد. به گفته آریان نژاد، خودرو سوبا M4 هم در اوایل سال جاری به بازار عرضه می شود. وی خبر داد که در سال آتی فردا موتورز نسخه هیبریدی خودرو سوبا M4 را نیز عرضه می کند.

سوبا M4 هیبرید FMC T5 فیس لیفت امداد نوروزی 1402 فردا موتورز (1)

خودرو اف ام سی FMC T5 امسال به عنوان پرچمدار محصولات فردا موتورز در بازار حضور داشت و به دلیل امکانات لوکس، ظاهر زیبا و سواری خوب توانست فروش خوبی را تجربه کند. معاون بازاریابی فردا موتورز اظهار کرد که در سال آینده خودرو اف ام سی FMC T5 فیس لیفت نیز رونمایی می شود.
گروه خودروسازی فردا به تازگی برند فردا دیزل را برای عرضه انواع خودروهای تجاری معرفی کرده که اکنون دو کشنده تک محور FD480 و دو محور FD525 تنها محصولات فردا دیزل هستند. آریان نژاد از آغاز عرضه کشنده های فردا دیزل در سال ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد که کامیونت ۶ تن و همچنین کامیون تک و جفت محور نیز توسط فردا دیزل در سال آینده به بازار عرضه می شوند تا سبد کاملی از انواع محصولات تجاری را داشته باشد. وی خاطرنشان کرد که در سال آینده ۱۶ عاملیت برای ارائه خدمات فروش و پس از فروش برند فردا دیزل نیز تاسیس می شوند. لازم به ذکر است که تمام این محصولات فردا دیزل از برند معتبر سانی انتخاب شده اند.

سوبا M4 هیبرید FMC T5 فیس لیفت امداد نوروزی 1402 فردا موتورز (1)

آغاز امداد نوروزی ۱۴۰۲ فردا موتورز

امداد نوروزی ۱۴۰۲ فردا موتورز از امروز آغاز شد.‌ به این منظور تعداد ۳۰ خودرو اف ام سی FMC SX5 تجهیز شده به شهرهای مختلف ایران در ۲۱ پست امدادی ارسال شده اند. لازم به ذکر است که نمایندگی های فردا موتورز در ایام نوروز همگی فعال بوده و حتی در روزهای تعطیل نیز پذیرش و ارائه خدمات به مشتریان را انجام می دهند. علاوه بر ۳۰ خودروی FMC SX5 فردا موتورز، تعدادی هم خودروی FMC T5 برای امداد در نظر گرفته شده که این خودروها عموما در شهرهای تهران و کرج تردد دارند و خدمات سرویس در محل هم به مشتریان ارائه می دهند.

به گفته معاون بازاریابی فردا موتورز، تیراژ تولید این شرکت در سال جاری حدود هشت هزار دستگاه بوده و برای سال آینده تیراژ تولید فردا موتورز حدود ۲.۵ برابر خواهد شد.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟