اخبار خودرو جهان
از 249 تا 630 هزار دلار!

شاسی بلند ایرانی آمریکایی رضوانی ونگنس Vengeance رونمایی شد

یکشنبه - ۲۴ مهر ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
2023-rezvani-vengence شاسی بلند رضوانی ونگنس ونجنس (1)

شرکت تیونر و خودروساز ایرانی رضوانی هیولای جدیدی را به نام Vengeance (ونگنس یا ونجنس) را معرفی کرده که اینبار خودروی پایه این طرح جسورانه و جذاب، نسل جدید کادیلاک اسکالید بوده است. البته رضوانی تغییرات عمده ای در ظاهر شاسی بلند ونگنس Vengeance اجرا کرده تا کسی متوجه کادیلاک بودن آن حداقل در ظاهر نشود. از جمله تغییرات ماشین رضوانی ونگنس Vengeance نسبت به کادیلاک اسکالید می توان به نصب پنل های بدنه جدید برای این خودرو اشاره کرد. قیمت شاسی بلند رضوانی ونگنس Vengeance در مدل پایه 249 هزار دلار اعلام شده که بسته به سطح سفارشی سازی شما می تواند قیمت آن تا 630 هزار دلار هم برسد!

مشخصات فنی شاسی بلند رضوانی ونگنس Vengeance

به گزارش خودرونویس، سه تا از گران قیمت ترین آپشن های ماشین رضوانی ونگنس Vengeance را می توان Executive Seating، میلیتاری پکیج و پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر سوپرشارژ دانست. جالب است بدانید که این پیشرانه همان موتوری بوده که روی کادیلاک اسکالید V هم نصب شده و قادر به تولید 682 اسب بخار قدرت و 995 نیوتن متر گشتاور است. این پیشرانه به تنهایی 125 هزار دلار به قیمت رضوانی ونگنس Vengeance اضافه می کند. همچنین نصب سیستم اگزوز اسپرت آپشنال هم 4500 دلار قیمت این غول را بالا می برتد. به جز این پیشرانه، موتور 3 لیتری شش سیلندر دیزلی Duramax و موتور 6.2 لیتری هشت سیلندر بنزینی تنفس طبیعی هم برای رضوانی ونگنس Vengeance قابل نصب است.

2023-rezvani-vengence شاسی بلند رضوانی ونگنس ونجنس (1)

ویژگی های پکیج Executive Seat شاسی بلند رضوانی ونجنس Vengeance

پکیج Executive Seating به رضوانی ونگنس Vengeance تجهیزاتی مانند صندلی هایی تخت خوابشو با قابلیت ماساژ، گرمکن و سردکن را اضافه می کند. مشتریان می توانند نورپردازی ستاره مانند را برای سقف و همچنین نورپردازی مجزا برای بالای سر خود را سفارش دهند. از جمله دیگر ویژگی های این پکیج می تواند به تلویزیون بزرگ، اپل TV و iPad اشاره کرد. اگر این پکیج را می خواهید برای رضوانی ونگنس Vengeance سفارش دهید، 125 هزار دلار دیگر باید از جیب بپردازید. لازم به ذکر است که نسخه استاندارد ماشین رضوانی ونگنس Vengeance دارای هفت صندلی بوده که که نسخه هشت نفره آن 1500 دلار گرانتر است.

2023-rezvani-vengence شاسی بلند رضوانی ونگنس ونجنس (1)

ویژگی های پکیج میلیاری خودرو رضوانی ونگنس Vengeance

شاید جالبترین پکیج رضوانی ونگنس، بسته میلیتاری ادیشن یا همان نظامی باشد که قیمتی معادل 95 هزار دلار دارد. این پکیج شامل شیشه های ضد گلوله، بدنه زرهی، محافظت EMP (محافظت در برابر شوک الکتریکی)، تایرهای پنچر رو، دودزا، سیستم تعلیق مقاوم سازی شده، شوک الکتریکی برای دستگیره درب ها، پوشش محافظ ویژه در زیر بدنه، دید در شب و فلش لایت است. این پکیج سرنشینان درون کابین را فراموش نکرده و دارای هفت جلیقه ضد گلوله، هفت کلاه ضد گلوله، ماسک گاز، جعبه کمک های اولیه و کیت هیپوترمی یا کاهش دما بدن است.

2023-rezvani-vengence شاسی بلند رضوانی ونگنس ونجنس (1)

رضوانی برای نصب سلاح روی شاسی بلند Vengeance ونگنس 4500 دلار و برای نصب سولار پنل هم 2500 دلار مجزا دریافت می کند. همچنین مشتریان می توانند در ازای پرداخت مبلغ 4500 دلار وینچ 5.5 تن را روی رضوانی ونگنس Vengeance نصب کنند و با پرداخت مبلغ 2750 دلار هم امکان نصب لایت بار LED برای این خودرو وجود دارد. پکیج یدک کشی هوی دیوتی Heavy Duty با قابلیت یدک کشی 4 تن هم در ازای دریافت 3500 دلار برای این خودرو نصب می شود. کیت تنظیم باد تایرها نیز قیمتی معادل 3500 دلار داشته و سفارش پشت سری های تودوزی شده هم 1500 دلار برای مشتری آب می خورد. رضوانی در ازای هرکاری که کند پول دریافت می کند و تصور ما این بوده که تنها جواب سلام شما را رایگان می دهد!

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟