مشخصات فنی ون رنو ترافیک برقی E-Tech

به گزارش خودرونویس، ون رنو ترافیک برقی E-Tech دارای یک موتور برقی 121 اسب بخاری است. برای تامین انرژی این موتور برقی پک باتری 52 کیلووات ساعتی نصب شده که آن را قادر ساخته در حالت شارژ کامل مسافتی در حدود 240 کیلومتر را تحت سیکل تست WLTP طی کند. این خودرو دارای قابلیت شارژ تک فاز AC با سرعت 7 کیلووات و قابلیت شارژ AC 22 کیلووات در ایستگاه های شارژ عمومی است. همچنین رنو ترافیک الکتریکی E-Tech قابلیت شارژ سریع 50 کیلوواتی DC هم دارد.

renault-trafic-van-e-tech-electric رنو ترافیک ون برقی الکتریکی (1)

ون رنو ترافیک الکتریکی E-Tech دارای حداکثر ظرفیت باربری 1100 کیلوگرم بوده و قادر است جسمی با نهایت وزن 750 کیلوگرم را یدک بکشد. ون رنو ترافیک برقی در استایل های بدنه مختلفی به بازار عرضه می شود. طول کلی این ون می تواند 5.08 یا 5.48 متر باشد. مشتریان می توانند این ون را در دو ارتفاع 1.967 یا 2.498 متر خریداری کنند. بسته به نسخه انتخابی ون رنو ترافیک برقی E-Tech می تواند فضای باری بین 5805 تا 8892 لیتر داشته باشد. وسعت زیاد فضای داخلی ون رنو ترافیک برقی برای افرادی که قصد تجهیز کردن این خودرو و استفاده آن در کاربری های مختلف را دارند بسیار مناسب است.

renault-trafic-van-e-tech-electric رنو ترافیک ون برقی الکتریکی (1)

رنو هم اکنون در خصوص زمان عرضه ون ترافیک برقی و همچنین قیمت این ون الکتریکی مطلبی بیان نکرده است.

renault-trafic-van-e-tech-electric رنو ترافیک ون برقی الکتریکی (1)

جهت یادآوری بیان می کنیم که رنو سال گذشته ون Hippie Caviar Hotel RV کانسپت را بر پایه نسخه پیش تولید ون رنو ترافیک الکتریکی معرفی کرده بود. یکی از جذابترین ویژگی های این ون برقی کانسپت تخت بوده که به صورت کشویی از قسمت عقبی آن بیرون می آمد و به سرنشینان این امکان را می داد که در طبیعت استراحت کنند. همچنین یک فضای نشیمن با پشتی هم روی سقف این ون برقی تعبیه شده است. رنو برای این نسخه کانسپت ون برقی رنو ترافیک قابلیت های لاکچری همچون امکان سفارش غذا در طبیعت و تحویل گرفتن آن با پهباد را نیز در نظر گرفته بود!

 

منبع Motor1
5 از 2 رای