اخبار خودرو جهان
لاکچری و قدرتمند

پیکاپ رم 1500 بدلندرز

یکشنبه - ۵ دی ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
رم 1500 بدلندرز

به لطف وجود نسخه همه فن حریف TRX، می توان ادعا کرد که رم 1500 پاسخگوی همه نیازهای ماشین بازان و طبیعت گردان است و هرآنچه که شما از یک پیکاپ بخواهید را می توانید در سبد محصولات گسترده رم 1500 پیدا کنید. ولی اگر علاقه دارید که چهره پیکاپ شما آفرودی تر باشد و در کنار این چهره آفرودی کابینی بسیار لوکس و با کیفیت در اختیار داشته باشید، کمپانی Tuscany Motor راه حل مناسبی برای شما دارد.

به گزارش خودرونویس، این کمپانی نسخه 2022 پیکاپ فول سایز رم 1500 را به یک تراک بسیار زیبا و در عین حال خشن تبدیل کرده که این پروژه بر پایه نسخه لارامی یا بیگ هورن رم 1500 قابل اجراست. این خودرو که نام آن رم بدلندر بوده نام خود را از منطقه بدلندز در جنوب داکوتا گرفته که فورد نیز در طراحی و نام گذاری برانکو از این منطقه الهام گرفته است. شرکت Tuscany موتور چندین بروزرسانی در این رم بدلندر نسبت به نسخه استاندارد رم 1500 انجام داده که پکیج نصب شده روی این خودرو با سه سال یا 60 هزار کیلومتر گارانتی به مشتری عرضه می شود.

نمای عقب رم 1500 بدلندرز

امکانات پیکاپ رم 1500 بدلندرز

از جمله اولین اقدامات صورت گرفته در رم 1500 توسط کمپانی Tuscany موتور به سیستم تعلیق مربوط می شود که کمک فنرها و ست ضربه گیرهای کامل فاکس ریسینگ را با کیت لیفت 6.5 سانتی متری Elite روی این خودرو نصب کرده است. این پیکاپ در مجموع 15 سانتی متر ارتفاع بیشتری نسبت به رم 1500 استاندارد دارد و به رینگ های 20 یا 22 اینچی بدلندرز با تایرهای 37 اینچی BF گودریچ T/A KM3 مجهز شده است. البته که همراه با این تغییرات اعمال شده سرعت سنچ خودرو و سنسورهای مربوط به تایر نیز دوباره کالیبراسیون شده اند.

رم 1500 بدلندرز

از جمله بارزترین ویژگی های درون کابین رم بدلندرز می توان به صندلی های کاستوم چرمی و همچنین نشانگرهای جدید و متفاوت از مدل استاندارد اشاره کرد. ترمی چرمی مشابهی با صندلی ها در رودری ها نیز اجرا شده است. به منظور سوار و پیاده شدن راحت تر از این هیولا نیز رکاب های بازشو الکتریکی برای این خودرو نصب شده که در کنار آن چراغ هایی نیز به منظور خوشآمدگویی تعبیه شده که چاشنی لوکس بودن آفرودر قدرتمند را بیشتر کرده است. از جمله دیگر تغییرات صورت گرفته در نمای بیرونی رم بدلندرز نسبت به مدل استاندارد می توان به شیشه های دودی این خودرو اشاره کرد.

رکاب رم 1500 بدلندرز

مشخصات پیکاپ رم 1500 بدلندرز

پیشرانه 5.7 لیتری هشت سیلندر تنفس طبیعی HEMI نصب شده در زیر کاپوت این هیولا تقریبا دست نخورده رها شده؛ تنها اقدام صورت گرفته توسط Tuscany موتور نصب سیستم اگزوز عملکردی بوده که مقداری عملکرد این خودرو را بهبود بخشیده و صدای بسیار جذابی هم دارد. پیشرانه Hemi رم 1500 بدلندرز قادر به تولید 395 اسب بخار قدرت و 557 نیوتن متر گشتاور در حالت استاندارد است. این نیرو توسط یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته ساخت ZF به هر چهار چرخ منتقل می شود.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟