اخبار خودرو جهان
آقای خاص!

پورشه 911 توربو اس تیونینگ منصوری موسوم به P9LM Evo 900

شنبه - ۳۱ تیر ۱۴۰۲
خواندن 4 دقیقه
پورشه 911 توربو اس تیونینگ منصوری P9LM Evo 900

شرکت منصوری یکی از مطرحترین تیونرهای خودرو در دنیا بوده که خودروهای تیونینگ شده آن با استایل خاص و عجیب شهرت بسیار زیادی در بازارهای جهان دارند. منصوری به خوبی می داند که یک خودرو را به چه صورت تغییر دهد تا مالک آن بیشترین میزان جلب توجه را از اطراف داشته باشد. پورشه 911 توربو اس تیونینگ منصوری جدیدترین پروژه این تیونر ایرانی بوده که فرمولی مشابه با پروژه های پیشین را در آن اجرا کرده است. این خودرو P9LM Evo 900 نام داشته که تک تک این حروف معنایی دارند.

مشخصات فنی پورشه 911 توربو اس تیونینگ منصوری

به گزارش خودرونویس، جدا از ظاهر اغراق آمیز پورشه 911 توربو اس تیونینگ منصوری، تغییرات مهمی در بخش فنی اعمال شده است. منصوری توربوشارژرهای بزرگتری را برای پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر خطی جفت توربو این خودرو نصب کرده است. یک اینترکولر جدید هم برای آن نصب شده و هدرز با قطر لوله های 98 میلی متری نیز به تنفس بهتر این پیشرانه کمک می کند. تمام سیستم خروجی اگزوز نیز ارتقا یافته و در نهایت کامپیوتر این خودرو نیز ریمپ شده تا این تغییرات بهترین نتیجه را روی خودرو داشته باشند.

پورشه 911 توربو اس تیونینگ منصوری P9LM Evo 900

پورشه 911 توربو S تیونینگ منصوری با این تغییرات قادر به تولید 900 اسب بخار قدرت 1010 نیوتن متر گشتاور است. تصور می کنیم که این خودرو با این سطح از قدرت مشکل ترکشن و کنترل کشش در شروع حرکت داشته باشد. با وجود این همه افزایش قدرت این پورشه 911 تیونینگ شده تنها 0.1 ثانیه در شتاب صفر تا 100 نسبت به 911 توربو اس استاندارد سریعتر شده که این موضوع می تواند مهر تاییدی بر حدس ما در خصوص مشکل ترکشن و کنترل کشش باشد. البته نهایت سرعت قابل پیمایش آن به 340 کیلومتر بر ساعت افزایش یافته است.

پورشه 911 توربو اس تیونینگ منصوری P9LM Evo 900

کیت بدنه منصوری برای پورشه 911 توربو اس تیونینگ شده

پروفیل جلو کاملا از فیبر کربن ساخته شده و داخل سپر ورودی های هوای بزرگتری طراحی شده تا موجب خنک سازی بهتر موتور شوند. به دلیل تغییر طراحی پروفیل جلو، نیاز بود تا چراغ های LED روشنایی در روز جدیدی برای این خودرو طراحی شوند و در گوشه های پروفیل جلو نیز باله هایی طراحی شده تا نیروی رو به پایین تولید شده را در سرعت بالا بیشتر کنند. درب محفظه بار جلو، قاب آینه های جانبی و همچنین رکاب ها نیز در پورشه 911 توربو S تیونینگ منصوری از جنس فیبر کربن هستند. البته فیبر کربن کاری منصوری اینجا تمام نشده و ورودی های هوای جانبی روی گلگیرهای عقب نیز از این مواد سبک و مقاوم ساخته شده اند.

پورشه 911 توربو اس تیونینگ منصوری P9LM Evo 900

یک اسپویلر اغراق آمیز در بالای پروفیل عقب نصب شده که در هماهنگی کامل با دیفیوزر اغراق آمیز این خودرو قرار دارند. برای بهبود هوارسانی به پیشرانه نیز یک اسکوپ روی شیشه عقب قرار گرفته که به ادعای این شرکت موجب بهبود جریان هوا به سمت پیشرانه می شود.

پورشه 911 توربو اس تیونینگ منصوری P9LM Evo 900

داخل کابین پورشه 911 توربو اس منصوری

شرکت منصوری اظهار کرده که تم رنگی داخل کابین این خودرو بسته به سلیقه مشتری قابل انتخاب بوده که یکی از آنها همین تم دو رنگی بوده که در تصویر مشاهده می کنید. داخل کابین پورشه 911 توربو اس تیونینگ منصوری مملو از سطح چرم دوزی شده و قطعات فیبر کربنی است. البته که منصوری برای اینکه برند این شرکت را فراموش نکنید، لوگوی خود را در سرتاسر کابین نصب کرده تا متوجه باشید که داخل چه خودرویی هستید.

پورشه 911 توربو اس تیونینگ منصوری P9LM Evo 900

تنها 10 دستگاه از خودروی P9LM Evo 900 قرار است تولید شود که مشتریان می توانند این خودرو را در استایل کوپه یا کانورتیبل خریداری کنند.

 

4.9 از 11 رای

دیدگاه شما چیست؟