اخبار خودرو جهان
کت و شلوار جدید برای گودزیلای سالخورده

نیسان GT-R جی تی آر برای مدل 2023 بروزرسانی شده

شنبه - ۲۴ دی ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
2024-nissan-gt-r-nismo-special-edition نیسان جی تی آر 2024 نیسمو (1)

شاید نیسان جی تی آر GT-R قدیمی شده باشد، اما نیسان خوب بلد است که با چند ترفند ساده این خودرو را برای مدل 2024 همچنان جذاب و خواستنی کند. نسخه بروزرسانی شده نیسان GT-R در نمایشگاه توکیو اتو سالن 2023 رونمایی شده است. نیسان جی تی آر GT-R 2023 دارای جلوپنجره جدید، سیستم تعلیق بروزرسانی شده و دو تریم جدید است. نیسان GT-R با همین چند بروزرسانی و با وجود بهره گیری از پلتفرمی قدیمی اما همچنان در محفل ابرخودروهای بروز و مدرن دنیا حضور دارد.

ظاهر نیسان جی تی آر GT-R 2023

به گزارش خودرونویس، پی بردن به تفاوت های ظاهری نیسان GT-R 2023 نسبت به مدل قبل قطعا کار دشواریست. مگر اینکه به قسمت جلویی این ابرخودرو نگاه کنید. در این قسمت جلوپنجره بازطراحی شده و استفاده از خطوط صافتری در طراحی این قسمت هستیم. نیسان ادعا کرده که آیرودینامیک GT-R 2024 را نیز بهبود داده و همچنین سواری راحت تری با نویز و لرزش کمتری را برای سرنشینان و راننده به ارمغان آورده است.

2024-nissan-gt-r-nismo-special-edition نیسان جی تی آر 2024 نیسمو (1)

مشخصات فنی نیسان GT-R جی تی آر 2024

در حالیکه ممکن است چنین به نظر برسد که نیسان GT-R به دلیل قدیمی بودن از نظر توان فنی حرفی برای گفتن ندارد، اما نیسان به شما اطمینان می دهد که پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر V شکل دو توربوشارژ این خودرو مانند همیشه قدرتمند است. این پیشرانه در مدل نسخه پایه نیسان GT-R قادر به تولید 562 اسب بخار قدرت بوده و نیسان GT-R نیسمو هم که در بالاترین رده قرار دارد از قدرتمندترین ورژن این پیشرانه که 591 اسب بخار بوده بهره می برد.

2024-nissan-gt-r-nismo-special-edition نیسان جی تی آر 2024 نیسمو (1)

نیسان GT-R نیسمو اسپشیال ادیشن 2024

یکی از نسخه های جدید نیسان GT-R جی تی آر برای مدل 2024 مدل نیسمو اسپشیال ادیشن است. این نسخه دارای کیت های آیرودینامیکی بیشتر با هدف بهبود عملکرد بوده و سیستم تعلیق نیز با همین هدف تغییراتی را به خود دیده است. دیفرانسیل با محدود کننده مکانیکی لغزش برای اکسل جلو با هدف چنگ زدن بهتر به سطح زمین هم نصب شده است. کاپوت کربن نیسمو و صندلی های کربن ریکارو مشکی رنگ برای این نسخه نصب شده و پیشرانه نیز دارای قطعاتی برای بالانس بهتر وزن است. نیسان ادعا کرده که نیسمو GT-R اسپشیال ادیشن 2024 عملکردی ترین نسخه جی تی آر در بین تمام مدل های موجود است.

2024-nissan-gt-r-nismo-special-edition نیسان جی تی آر 2024 نیسمو (1)

نیسان GT-R پریمیوم T-Spec

برای افرادی که دنبال یک نیسان GT-R متمایز هستند و تهاجمی بودن آن چندان برایشان اهمیت ندارد، یک نسخه جدید به نام پریمیوم T-Spec عرضه شده که یک پله نسبت به مدل پریمیوم معمولی بالاتر قرار می گیرد. این نسخه از موتور 3.8 لیتری شش سیلندر دو توربو با 562 اسب بخار توان بهره گرفته است. مهندسین نیسان سیستم تعلیق مدل T-Spec را به نحوی تیون کرده اند که بالانسی بین راحتی و پرفورمنس داشته باشد. این نسخه همچنین دارای دیسک های ترمز کربن سرامیکی است.

این نسخه جدید نیسان GT-R قرار است که از بهار سال 2023 به بازار جهان عرضه شود.

3.7 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟